Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Galerie
Reklama |
KalendariumMarketing i sponsoring sportowy - seminarium szkoleniowe21-10-2005 Kategoria: Szkolenia
Szanowni Państwo Serdecznie zapraszamy do udziału w unikalnym i wyjątkowym seminarium szkoleniowym pt.
MARKETING I SPONSORING SPORTOWY
Areny sportowe – komercyjne świątynie XXI wieku
Jak efektywnie alokować budżety reklamowe w przedsięwzięciach sportowych ?
Podczas seminarium dowiecie się Państwo :
Wyjaśnimy także:
Zapoznamy też Państwa z profesjonalnymi i trudno dostępnymi badaniami rynku sportowego ! Podczas seminarium swoją wiedzą podzielą się z Państwem wybitni sportowcy oraz najwybitniejsze autorytety z dziedziny marketingu i zarządzania w sporcie. Wśród nich będą m.in. : Szymon Ziółkowski - Złoty Medalista w rzucie młotem na Olimpiadzie w Sydney (2000), Mistrz Świata z Edmonton (2001) i wielokrotny Mistrz Polski (członek Grupy Lekkoatletycznej Elite Cafe) Kamila Skolimowska – Mistrzyni Olimpijska w rzucie młotem na Olimpiadzie w Sydney (2000), Zdobywczyni V miejsca na Olimpiadzie w Atenach (2004), Złota Medalistka Uniwersjady w Izmirze (2005) i wielokrotna Mistrzyni Polski Adam Czarnecki - Wiceprezes Zarządu ARC Rynek i Opinia, jedynej firmy w Polsce przeprowadzającej profesjonalne badania rynku sportowego (Raport Sponsoring Monitor). Prof. Andrzej Sznajder - Szef Katedry Euromarketingu w Szkole Głównej Handlowej oraz autor wielu publikacji na temat sponsoringu sportowego Grzegorz A. Kita - Prezes Zarządu firmy Sport Management Polska, były Dyrektor Generalny Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa i Wiceprezes Klubu Piłkarskiego Polonia Warszawa, prekursor przedmiotu "Zarządzanie klubem sportowym" i wykładowca na Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie. Dariusz Szpakowski - Jeden z najbardziej znanych telewizyjnych komentatorów sportowych
Miło nam także poinformować, że poprzednie szkolenie w opiniach uczestników uzyskało bardzo wysokie noty . W "szkolnej" skali wartości od 1 do 6 uczestnicy szkolenia przyznali nam średnią ocenę aż 5,00 a same warunki w jakich odbywało się szkolenie oceniono na 5, 22 (dane z ankiet końcowych; wypełnianych anonimowo)
Program szkolenia Seminarium – szkolenie
MARKETING I SPONSORING SPORTOWY
Areny sportowe – komercyjne świątynie XXI wieku
Jak efektywnie alokować budżety reklamowe w przedsięwzięciach sportowych ?
8:00 - 9:00 Rejestracja 9:00 - 9:30 Wprowadzenie. Sport - miłość i fascynacja
Prelegent : Dariusz Szpakowski, Dziennikarz i Komentator Telewizyjny, Telewizja Polska
9:30 - 10:30 Sport – dlaczego warto
Prelegent : Grzegorz A. Kita, Prezes Zarządu, Sport Management Polska 10:30 – 11:30 Sponsoring – zagadnienia podstawowe
Prelegent : Profesor Andrzej Sznajder, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Euromarketingu 11:30 Przerwa na kawę 11:45 – 12:45 Zainteresowanie sportem - analizy i badania sportowe. Dane statystyczne.
Prelegent : Adam Czarnecki, Wiceprezes Zarządu, ARC Rynek i Opinia
13:45 - 14:45 Finanse sponsoringu. Ceny i rodzaje nośników reklamowych
Prelegent : Grzegorz A. Kita, Prezes Zarządu, Sport Management Polska 15:00 - 16:00 Współpraca ze sponsorem
Prelegenci : Szymon Ziółkowski - Złoty Medalista w rzucie młotem na Olimpiadzie w Sydney (2000), Mistrz Świata z Edmonton (2001) i wielokrotny Mistrz Polski (członek Grupy Lekkoatletycznej Elite Cafe) Kamila Skolimowska - Mistrzyni Olimpijska w rzucie młotem na Olimpiadzie w Sydney (2000), Zdobywczyni V miejsca na Olimpiadzie w Atenach (2004), Złota Medalistka Uniwersjady w Izmirze (2005) i wielokrotna Mistrzyni Polski (członek Grupy Lekkoatletycznej Elite Cafe)
16:00 -17:00 Umowy sponsoringowe
17:00 – 18:00 Indywidualne pytania dodatkowe i konsultacje dodatkowe FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY Jeżeli chcecie Państwo wziąć udział w szkoleniu prosimy o wypełnienie i odesłanie Formularza Zgłoszeniowego dostępnego tutaj za pomocą faxu lub do pobrania go ze strony firmowej www.sportmanagement.pl
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt : Piotr Misiewicz - tel. 603 498 916 lub (22) 4993302 ; e-mail: piotr.misiewicz@sportmanagement.pl Sport Management Polska, 03-111 Warszawa , Ul. Podróżnicza 17 F tel + 48 (22) 4993302 , fax + 48 (22) 4997070 , e-mail: biuro@sportmanagement.pl SZKOLENIA ZAMKNIĘTE Uprzejmie informujemy , że w naszej ofercie dostępne są również szkolenia zamknięte przeprowadzane w siedzibach firm. Patronami seminarium szkoleniowego są :
Wśród dotychczasowych uczestników tego szkolenia byli przedstawiciele m.in. następujących firm : Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. , Puma Polska Sp. z o.o., BOT Elektrownia Bełchatów S.A. , INTEL Technology Poland Sp. z o.o., C-MAP Poland Sp. z o.o. , Bank Zachodni WBK S.A. , BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.A. , Agencja Reklamowa BRAWO Sp. z o.o. , Ośrodek Sportu i Rekreacji Warszawa - Wola , UNIBUD Sp. z o.o. , Inter Groclin Auto S.A. , PAOLA S.A. , BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów S.A. w Rogowcu , Polski Związek Badmintona , Multimedia Polska Sp. z o.o. , Promotions Partner Sp. z o.o. |
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaMapa aktywnychWybierz na mapie województwo, w którym chcesz odszukać obiekty sportowe. Reklamy Adkontekst |