Strona główna | ![]() |
Aktualności | ![]() |
Nowości Rynkowe | ![]() |
Katalog Firm | ![]() |
Kalendarium | ![]() |
Przegląd Prasy | ![]() |
Targi Branżowe | ![]() |
Eksperci | ![]() |
Forum | ![]() |
Archiwum | |
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Galerie
Reklama
|
KalendariumSzkolenie Marketing i Sponsoring Sportowy11-04-2006 Kategoria: Szkolenia ![]() NOWE TRENDY W MARKETINGU. Dlaczego wzrasta rola i skuteczność MARKETINGU SPORTOWEGO ? Dlaczego wszyscy najwięksi prześcigają się w sponsorowaniu sportu ? Czego możesz się dowiedzieć o sporcie w roku Igrzysk Olimpijskich i Mundialu ? Nie pozwól aby konkurencja wiedziała na ten temat więcej niż Twoja firma ! Szanowni Państwo Serdecznie zapraszamy do udziału w unikalnym i wyjątkowym seminarium szkoleniowym pt.
MARKETING I SPONSORING SPORTOWY
VI EDYCJA
Podczas seminarium dowiecie się Państwo :
Wyjaśnimy także
Zapoznamy też Państwa z profesjonalnymi i trudno dostępnymi badaniami rynku sportowego ! Podczas seminarium swoją wiedzą podzielą się z Państwem wybitni sportowcy oraz najwybitniejsze autorytety z dziedziny marketingu i zarządzania w sporcie. Wśród nich będą m.in. :
Dariusz Szpakowski - Jeden z najbardziej znanych telewizyjnych komentatorów sportowych Paweł Korzeniowski – aktualny Mistrz Świata w Pływaniu z Montrealu (2005) i Mistrz Europy z Triestu (2005) na dystansie 200 m. stylem motylkowym Paweł Słomiński - Trener Polskiej Kadry Olimpijskiej w Pływaniu, Wiceprezes Polskiego Związku Pływackiego i autor największych sukcesów polskiego pływania Prof. Andrzej Sznajder - Szef Katedry Euromarketingu w Szkole Głównej Handlowej oraz Kierownik jedynego w Polsce Podyplomowego Studium Marketingu Sportu (SGH) . Autor wielu publikacji na temat sponsoringu sportowego, w tym jedynej na polskim rynku książki o sponsoringu sportowym. Adam Czarnecki - Wiceprezes Zarządu ARC Rynek i Opinia, jedynej firmy w Polsce przeprowadzającej profesjonalne badania rynku sportowego (Raport Sponsoring Monitor). Grzegorz A. Kita - Prezes Zarządu firmy Sport Management Polska, były Dyrektor Generalny Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa i Wiceprezes Klubu Piłkarskiego Polonia Warszawa. Prekursor przedmiotu "Zarządzanie klubem sportowym" i wykładowca na Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie.
Program szkolenia Seminarium – szkolenie
MARKETING I SPONSORING SPORTOWY Areny sportowe – komercyjne świątynie XXI wieku Jak efektywnie alokować budżety reklamowe w przedsięwzięciach sportowych ?
8:40 - 9:00 Rejestracja 9:00 - 9:30 Wprowadzenie. Sport - miłość i fascynacja
Prelegent : Dariusz Szpakowski, Dziennikarz i Komentator Telewizyjny, Telewizja Polska 9:30 - 10:30 Sport – dlaczego warto
Prelegent : Grzegorz A. Kita, Prezes Zarządu, Sport Management Polska
10:30 – 11:30 Sponsoring – zagadnienia podstawowe
Prelegent : Profesor Andrzej Sznajder, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Euromarketingu 11:30 Przerwa na kawę
11:45 – 12:45 Zainteresowanie sportem - analizy i badania sportowe. Dane statystyczne.
Prelegent : Adam Czarnecki, Wiceprezes Zarządu, ARC Rynek i Opinia 12:45 Obiad
13:45 - 14:45 Finanse sponsoringu. Ceny i rodzaje nośników reklamowych
Prelegent : Grzegorz A. Kita, Prezes Zarządu, Sport Management Polska 14:45 Przerwa na kawę 15:00 - 16:00 Współpraca ze sponsorem
Prelegenci : Paweł Korzeniowski – aktualny Mistrz Świata w Pływaniu z Montrealu (2005) i Mistrz Europy z Triestu (2005) na dystansie 200 m. stylem motylkowym Paweł Słomiński - Trener Polskiej Kadry Olimpijskiej w Pływaniu, Wiceprezes Polskiego Związku Pływackiego i autor największych sukcesów polskiego pływania
16:00 -17:00 Umowy sponsoringowe
Prelegent : Grzegorz A. Kita, Prezes Zarządu, Sport Management Polska 17:00 – 18:00 Indywidualne pytania dodatkowe i konsultacje dodatkowe
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY Jeżeli chcecie Państwo wziąć udział w szkoleniu prosimy o wypełnienie i odesłanie Formularza Zgłoszeniowego dostępnego tutaj za pomocą faxu lub do pobrania go ze strony firmowej www.sportmanagement.pl
Program szkolenia w wersji PDF dostępny jest także pod adresem www.sportmanagement.pl/marketing.pdf
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt : tel (22) 4993302 lub 601 321 238 e-mail: biuro@sportmanagement.pl Sport Management Polska, 03-111 Warszawa , Ul. Podróżnicza 17 F tel + 48 (22) 4993302 , fax + 48 (22) 4997070 , e-mail: biuro@sportmanagement.pl SZKOLENIA ZAMKNIĘTE Uprzejmie informujemy , że w naszej ofercie dostępne są również szkolenia zamknięte przeprowadzane w siedzibach firm. Patronami seminarium szkoleniowego są :
![]() Wśród dotychczasowych uczestników tego szkolenia byli przedstawiciele m.in. następujących firm : Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. , Puma Polska Sp. z o.o., BOT Elektrownia Bełchatów S.A. , INTEL Technology Poland Sp. z o.o., C-MAP Poland Sp. z o.o. , Bank Zachodni WBK S.A. , BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.A. , Agencja Reklamowa BRAWO Sp. z o.o. , Ośrodek Sportu i Rekreacji Warszawa - Wola , UNIBUD Sp. z o.o. , Inter Groclin Auto S.A. , PAOLA S.A. , BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów S.A. w Rogowcu , Polski Związek Badmintona , Multimedia Polska Sp. z o.o. , Promotions Partner Sp. z o.o. , Torfarm S.A. , KGHM S.A. , Grupa LOTOS S.A. |
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009
Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaMapa aktywnychWybierz na mapie województwo, w którym chcesz odszukać obiekty sportowe. Reklamy Adkontekst |