Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Nowości rynkowe

Nike Total 90 Laser

2007-08-21

Total 90 Laser jest jednym z najbardziej nowatorskich i zaawansowanych technologicznie modeli butów piłkarskich firmy Nike, a zarazem jest to pierwszy but zaprojektowany tak, by zwiększyć precyzję strzałów.

W nowym filmie reklamowym występuje znana z kultowego programu w MTV grupa Sanchez Boys oraz gwiazdy europejskiego futbolu: Wayne Rooney, Torsten Frings, Florent Malouda i Gennaro Gattuso. Sanchez Boys wyruszają w trasę pod hasłem „Trafiaj tam, gdzie chcesz”, która ma im pozwolić na odnaleznie najbardziej precyzyjnego piłkarza w Europie.

 

 

Członkowie grupy odwiedzają po kolei każdego piłkarza i testują jego celność w serii zadań. Rooneya dopadają w ogrodzie na tyłach jego brytyjskiej posiadłości, Gattuso stawia im czoła na miejscowym boisku w Kalabrii w południowych Włoszech, Malouda – podczas treningu we Francji, a Frings koło basenu w letniej willi w Portugalii.

 

 

„Misją firmy Nike jest zapewnianie piłkarzom na całym świecie najlepszych i najbardziej innowacyjnych produktów. Dzięki temu już wybiegając na boisko mają przewagę nad przeciwnikiem. Buty Total 90 Laser zaprojektowaliśmy z zastosowaniem przełomowej technologii, która wyznacza zupełnie nowy standard obuwia piłkarskiego. But ten opracowano specjalnie w celu zwiększenia prezycji strzałów. Na planie filmowym naszej kampanii czterej piłkarze zadziwili Sanchez Boys swoimi umiejętnościami w serii zadań testujących celność. Rzeczywiście trafiali tam, gdzie chcieli — dowodzą tego siniaki Sanchezów. Świetna precyzja i świetna zabawa”, powiedział Brent Scrimshaw, wiceprezes Nike ds. marketingu w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

 

W Polsce kampania potrwa do 16 września br. i pojawi się na antenie stacji TVP, TVN, Polsat, MTV, VH1, VIVA  i TVN Turbo (emitowane będą wersje 60- i 30-sekundowe). Reklamę telewizyjną opracowała agencja Nitro, a wyreżyserował Paul Shearer. Za zakup czasu antenowego odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare. Oprócz reklamy telewizyjnej, kibice będą mogli  pzyjrzeć się dokładniej zmaganiom czterech piłkarzy i Sanchez Boys w dodatkowych filmach rejestrujących trasę „Trafiaj tam, gdzie chcesz” dostępnych wyłącznie na witrynie www.nikefootball.com (już teraz można oglądać zapis wizyty Sanchez Boys w posiadłości Wayne’a Rooneya). Cztery dodatkowe odcinki są również autorstwa Nitro i Paula Shearera.

- inf własna

wróć


Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: