Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Galerie
Reklama |
Nowości rynkoweNike Total 90 Laser2007-08-21 Kategoria: Odzież Total 90 Laser jest jednym z najbardziej nowatorskich i zaawansowanych technologicznie modeli butów piłkarskich firmy Nike, a zarazem jest to pierwszy but zaprojektowany tak, by zwiększyć precyzję strzałów. W nowym filmie reklamowym występuje znana z kultowego programu w MTV grupa Sanchez Boys oraz gwiazdy europejskiego futbolu: Wayne Rooney, Torsten Frings, Florent Malouda i Gennaro Gattuso. Sanchez Boys wyruszają w trasę pod hasłem „Trafiaj tam, gdzie chcesz”, która ma im pozwolić na odnaleznie najbardziej precyzyjnego piłkarza w Europie.
Członkowie grupy odwiedzają po kolei każdego piłkarza i testują jego celność w serii zadań. Rooneya dopadają w ogrodzie na tyłach jego brytyjskiej posiadłości, Gattuso stawia im czoła na miejscowym boisku w Kalabrii w południowych Włoszech, Malouda – podczas treningu we Francji, a Frings koło basenu w letniej willi w Portugalii.
„Misją firmy Nike jest zapewnianie piłkarzom na całym świecie najlepszych i najbardziej innowacyjnych produktów. Dzięki temu już wybiegając na boisko mają przewagę nad przeciwnikiem. Buty Total 90 Laser zaprojektowaliśmy z zastosowaniem przełomowej technologii, która wyznacza zupełnie nowy standard obuwia piłkarskiego. But ten opracowano specjalnie w celu zwiększenia prezycji strzałów. Na planie filmowym naszej kampanii czterej piłkarze zadziwili Sanchez Boys swoimi umiejętnościami w serii zadań testujących celność. Rzeczywiście trafiali tam, gdzie chcieli — dowodzą tego siniaki Sanchezów. Świetna precyzja i świetna zabawa”, powiedział Brent Scrimshaw, wiceprezes Nike ds. marketingu w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
W Polsce kampania potrwa do 16 września br. i pojawi się na antenie stacji TVP, TVN, Polsat, MTV, VH1, VIVA i TVN Turbo (emitowane będą wersje 60- i 30-sekundowe). Reklamę telewizyjną opracowała agencja Nitro, a wyreżyserował Paul Shearer. Za zakup czasu antenowego odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare. Oprócz reklamy telewizyjnej, kibice będą mogli pzyjrzeć się dokładniej zmaganiom czterech piłkarzy i Sanchez Boys w dodatkowych filmach rejestrujących trasę „Trafiaj tam, gdzie chcesz” dostępnych wyłącznie na witrynie www.nikefootball.com (już teraz można oglądać zapis wizyty Sanchez Boys w posiadłości Wayne’a Rooneya). Cztery dodatkowe odcinki są również autorstwa Nitro i Paula Shearera. - inf własna
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaMapa aktywnychWybierz na mapie województwo, w którym chcesz odszukać obiekty sportowe. Reklamy Adkontekst |