Mike Tyson zareklamuje Black - polski napój energetyczny
2012-04-19
Kategoria: Marketing i Public Relations
Autor:
Firma FoodCare wprowadza na rynek nowy napój energetyczny Black. Twarzą reklamową został były bokser Mike Tyson Szczegóły współpracy jeszcze nie są do końca ustalone, zostaną podane w przyszłym tygodniu.
W związku z rozpoczynającą się kampanią reklamową Mike Tyson – jako reprezentant napoju Black – weźmie udział w oficjalnej konferencji prasowej, która zaplanowana jest na przyszły tydzień.
Jak dotąd FoodCare nie ujawnił gdzie będzie wykorzystywany wizerunek Mike’a Tysona – pewnym jest, że twarz boksera pojawi się na opakowaniach.
Jak mówi Wiesław Włodarski, właściciel spółki, Mike Tyson najbardziej pasuje do marki Black, a wykorzystanie jego wizerunku zwiększy sprzedaż nowego produktu. Kampanię przygotuje agencja Grey Worldwide Warszawa.
Reklamy z gwiazdą pojawią się nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Pierwsze spoty zobaczymy na przełomie maja i czerwca.
-
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: