Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościMike Tyson na puszkach i w reklamach napoju Black - w Polsce i za granicą2012-05-04 Kategoria: Marketing i Public Relations Produkowany przez FoodCare napój energetyczny Black trafia do sprzedaży w opakowaniach z wizerunkiem Mike’a Tysona. Za miesiąc rusza duża kampania reklamowa. Mike Tyson jako twarz napoju Black został zaprezentowany na konferencji prasowej w Warszawie.
Wizerunek twarzy Tysona z charakterystycznym tatuażem znajdzie się na puszkach pięciu wersji smakowych Blacka - sygnowanych hasłem „Black Power! Mike Tyson Collection”. Do sprzedaży trafią też dwie butelki napoju - półlitrowa i litrowa. Oprócz twarzy Tysona na opakowaniach napoju znajdują się cytaty z jego wypowiedzi. Nieznacznie zmienia się też logo Blacka, którego nowa wersja ma mieć bardziej aspiracyjny charakter. Na przełomie maja i czerwca ruszy kampania napoju Black z udziałem Tysona. Reklamy - przygotowane przez agencję Grey Warszawa, a wyprodukowane przez dom produkcyjny Papaya Films - będą utrzymane w stylistyce produkcji hollywoodzkich. Akcja, zaplanowana na cały sezon letni, obejmie telewizję, internet i outdoor. Ponadto Tyson będzie brał udział w eventach promujących Black - na razie przyjechał do Polski na dwa dni: piątek spędzi w Warszawie, a sobotę w Krakowie. Przedstawiciele FoodCare’u deklarują, że nie przeszkadza im kontrowersyjny wizerunek Mike’a Tysona, który m.in. kilkakrotnie się rozwodził, został skazany za gwałt, a jednemu z przeciwników odgryzł na ringu kawałek ucha. Tylko podczas konferencji prasowej w Warszawie Tyson stwierdził, że nie będzie już boksował, bo narkotyki zniszczyły jego organizm, a stracił w swoim życiu tyle pieniędzy, bo jest tępym głupkiem. "Mike uosabia takie cechy Blacka jak siła, determinacja, waleczność i sukces" - wylicza Wiesław Włodarski. Wizerunek Tysona będzie wykorzystywany przez FoodCare nie tylko w Polsce, lecz również w kilkunastu krajach europejskich, w których sprzedawany jest już Black. - Od momentu stworzenia tej marki chciałem, by miała zasięg europejski, a nawet światowy, dlatego zależało mi na związaniu jej z międzynarodową gwiazdą sportu. A Mike Tyson otwiera Blackowi drzwi do rynków na całym świecie - uzasadnia Wiesław Włodarski. Ujawnia przy tym, że budżet na tegoroczne działania promujące Black wynosi kilkadziesiąt milionów złotych, z czego na polski rynek przypada kilkanaście milionów. Nie wiadomo, ile FoodCare zapłacił za zaangażowanie Tysona do komunikacji marki Black. Wiadomo natomiast, że umowa została zawarta na minimum dwa lata. Black ma obecnie ok. 30 proc. udziału na polskim rynku napojów energetycznych. Wiesław Włodarski zapowiada, że dzięki współpracy z Tysonem ten udział powinien zwiększyć się do 50 proc. W ciągu dwóch lat wzrośnie też cena Black - z obecnych 2,39 zł do 2,99 zł. Tym samym napój ma wejść do kategorii premium. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |