„Emocje do pełna” - kampania wizerunkowa Lotos
2012-06-04
Kategoria: Marketing i Public Relations
Autor:
Pod hasłem „Emocje do pełna” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki Lotos nawiązująca do wydarzeń sportowych.
Kampania „Emocje do pełna” podkreśla, że Lotos kibicuje wszystkim sportowcom, a fanom pomaga w przeżywaniu sportowych wydarzeń. W reklamie występuje prawie 250 pracowników Grupy Lotos, którzy zgromadzeni na dużej trybunie pokazują, jak można kibicować, zachęcając do tego innych.
Pierwszym i obecnie najważniejszym elementem akcji jest wielkopowierzchniowy billboard umieszczony w Gdańsku obok rafinerii. W najbliższym czasie podobna wizualizacja świetlna pojawi się na elewacji siedziby Grupy Lotos, a reklamy będą zamieszczane w ogólnopolskiej prasie i internecie. Kampanię, zaplanowaną do końca października, przygotowała i realizuje agencja Adwertajzing.
-
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: