Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Szczęsny wśród gwiazd w najnowszym spocie Pepsi

2012-06-08

„Kick in the mix” to najnowsza kampania marki Pepsi, która łączy w sobie elementy futbolu, muzyki i orzeźwienia. Akcji towarzyszy reklama, w której wraz ze znanym DJ'em Calvinem Harrisem i futbolowymi gwiazdami wystąpił Wojciech Szczęsny.

- Cieszę się, że mogłem wystąpić w najnowszej kampanii Pepsi. Muzyka w sporcie jest bardzo ważna, dlatego podoba mi się tegoroczna inicjatywa marki - powiedział Wojciech Szczęsny. W spocie, oprócz bramkarza Aresenalu Londyn, zagrali jeszcze tacy piłkarze jak Frank Lampard, Didier Drogba, Fernando Torres, Jack Wilshere, Sergio Agüero oraz Lionel Messi. Do współpracy przy projekcie zaproszono również Calvina Harrisa, światowej klasy DJ-a i producenta muzycznego. Artysta jest autorem piosenki „Let’s go”, która będzie oficjalnym utworem cyklu „Kick in the mix”.

- Ta kampania jest dla nas dużym przedsięwzięciem. Jak wiadomo, przy każdym działaniu staramy się tworzyć coś nowego, ekscytującego. Obecna inicjatywa łączy elementy muzyki i futbolu w sposób nietypowy. Mam nadzieję, że ten pomysł spodoba się naszym konsumentom - stwierdził Marek Kołtonik, Marketing Manager Pepsi.

Kampania telewizyjna promująca akcję wystartowała na początku czerwca. Spot z udziałem Calvina Harrisa i futbolowych gwiazd Pepsi będzie emitowany do 8 lipca w stacjach telewizyjnych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej marki. Za kreację i produkcję spotu odpowiada Agencja BBDO. Media plan opracował dom mediowy Media Direction OMD.

Dodatkowo Pepsi przygotowało dla swoich konsumentów szereg atrakcji, które są ściśle związane z najnowszą kampanią. Wchodząc w poszczególne zakładki na  stronie www.pepsi.pl można posłuchać i poznać niepowtarzalny beat każdego z członków Drużyny Marzeń Pepsi. Wojtek Szczęsny, Lionel Messi, Frank Lampard, Didier Drogba, Fernando Torres oraz Jack Wilshere znaleźli się również na limitowanej linii produktów marki oraz na dedykowanych materiałach POS.

- inf. prasowa

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: