Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościTVP zarabia na Euro 2012 więcej niż Polsat na Euro 20082012-06-18 Kategoria: Media Wpływy TVP z reklam przy meczach Euro 2012 po siedmiu dniach imprezy wyniosły 51 mln zł. To o 14 mln zł więcej od przychodów Polsatu po siedmiu dniach Euro 2008. Jednak to w Polsacie bloki były bardziej wypełnione spotami niż w TVP.
Reklamy wyemitowane przy transmisjach meczów w TVP1, TVP2, TVP Sport i TVP HD w dniach 8-14 czerwca br. (rozegrano wtedy łącznie 14 meczów) przyniosły nadawcy 49,95 mln zł, a przy powtórkach spotkań dodatkowe 1,53 mln zł (to dane cennikowe netto dotyczące spotów i billboardów sponsorskich, nie zawierają zatem rabatów). Wpływy samej Jedynki z emisji spotkań na żywo wyniosły 35,66 mln zł (ta antena nadawała najchętniej oglądane mecze Polaków), a Dwójki - 13,57 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przez dom mediowy PanMedia Western dla portalu Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, łączne wpływy reklamowe Telewizji Polsat po siedmiu dniach trwania Euro 2008 (7-13 czerwca 2008) wyniosły 36,58 mln zł, w tym 34,9 mln zł przyniosły reklamy emitowane na głównej antenie (wszystkie mecze emitowano także w Polsacie Sport Extra, a wybrane również w Polsacie Sport, w kanałach tematycznych znajdowały się też powtórki). Cztery z pięciu firm, które wydały dotąd najwięcej pieniędzy na reklamę przy meczach Euro 2012 to oficjalni sponsorzy Mistrzostw - Coca-Cola, Mc Donald's, Hyundai-Kia Group i Sharp. Na piątym miejscu znalazła się Grupa Żywiec. - wirtualnemedia
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |