Menu
Forum
Ostatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
Aktualności
Międzynarodowa kampania Tour de Pologne
2012-07-06
Kategoria: Marketing i Public Relations Autor:
Ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa kolarskiego wyścigu Tour de Pologne. Spoty reklamowe pojawią się na antenie stacji TVP, grupy Eurosport oraz w kinach sieci Cinema City w największych miastach Polski. Działania obejmują również kampanię outdoorową. Akcja reklamowa potrwa do 20 lipca.
Reklamy będą emitowane na międzynarodowej antenie Eurosport podczas transmisji wyścigu Tour de France w 59 krajach, w czterech wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej, francuskiej oraz polskiej.
Reklamy zapowiadające 69 Tour de Pologne będą pokazywane także na ekranach kin Cinema City w największych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Katowicach, Łodzi, Częstochowie, Krakowie, Wrocławiu, Wałbrzychu, Poznaniu, Gdańsku, Toruniu, Lublinie, Bielsko Białej, Bydgoszczy i Zielonej Górze.
Kampanię promocyjną będą wspierały także działania outdoorowe, prowadzone na nośnikach Cityboard Media.
-
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
Newslettery
Zamów bezpłatne informacje na swoją skrzynkę e-mail.
Kalendarium
Najbliższe wydarzenia:
Sonda
Reklamy Adkontekst
|