Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

SPONSOR SPONSOROWI NIERÓWNY

2012-08-07

Podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2012 wartość wszystkich ekspozycji sponsorów prezentowanych w telewizji (partnerów z grupy EUROTOP oraz sponsorów krajowych) wyniosła 531,8 mln zł. W grupie TOP znalazło sie 10 marek (Adidas, Coca-Cola, Hyundai-Kia, Canon, Orange, Continental, Castrol, Sharp, McDonald’s, Carlsberg).

Wartość ekspozycji dla tej grupy wyniosła 522,8 mln zł. W Polsce sponsorami krajowymi były E. Wedel, Bank Pekao SA, MasterCard.

• Łączna wartość ekspozycji pakietów z grupy sponsorów EUROTOP - 522 795 603,04 zł
• Średnia wartość ekspozycji pakietów z grupy sponsorów EUROTOP - 43 566 300,25 zł
• Łączna wartość ekspozycji pakietów sponsorów krajowych - 8 994 608,03 zł
• Średnia wartość ekspozycji pakietów sponsorów krajowych - 2 998 202,68 zł


WARTOŚĆ WSZYSTKICH EKSPOZYCJI Z GRUPY EUROTOP ORAZ SPONSORÓW KRAJOWYCH

   
   
   


SUMA WARTOŚCI EKSPOZYCJI DLA SPONSORÓW Z GRUPY EUROTOP ORAZ SPONSORÓW KRAJOWYCH DLA POLSKI



ŚREDNIE WARTOŚCI EKSPOZYCJI DLA SPONSORÓW Z GRUPY EUROTOP ORAZ SPONSORÓW KRAJOWYCH DLA POLSKI



Zestawienia przedstawiają wyniki własnego monitoringu Pentagon Research.

Badaniem objęto stacje TVP1, TVP2, TVP3, TV POLONIA, TVP SPORT, TVN, TVN24, TVN TURBO, POLSAT, POLSAT SPORT, TV4, CANAL+SPORT w całym pasmie nadawania.

Wynik mediowy odnosi się do efektywnych ekspozycji logotypów/nazw marek obecnych w trakcie relacji z wydarzeń. Nie obejmuje reklamy płatnej w żadnej postaci.
Przez ekspozycje efektywne należy rozumieć takie ekspozycje, które trwają co najmniej jedną sekundę, są wyraźne i widoczne w co najmniej 80%.
Wartość mediowa wyliczona została w oparciu o koszt dotarcia do widzów, właściwy dla każdej z monitorowanych stacji w czerwcu 2012 roku, widownie poszczególnych programów, liczbę kontaktów widzów z markami, długość każdej ekspozycji.

- pentagon24.pl

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: