Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Andre Agassi wrócił na kort jako ambasador marki Lavazza

2016-09-07

Lavazza ogłosiła szczegóły współpracy z legendą tenisa, Andre Agassim, który został nowym ambasadorem marki w świecie tenisa. Oficjalne rozpoczęcie współpracy miało miejsce podczas wieczoru inaugurującego US OPEN.

Wcześniej, w godzinach porannych, mieszkańcy Nowego Jorku mieli okazję obejrzeć oryginalny flash mob. Lavazza, włoska firma rodzinna o 120-letniej historii, od lat aktywna jest w świecie tenisa, a począwszy od roku 2015 jest także jedyną marką branży spożywczej, która stała się partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema.

Lavazza, innowacyjna marka kawy, poszukiwała partnera, któremu także bliskie jest dążenie do doskonałości w tym, co robi. Taki właśnie jest Andre Agassi - bez wątpienia jeden z największych mistrzów sportu wszech czasów. Na jego imponujące osiągnięcia składa się 60 zwycięstw w turniejach ATP, 8 zwycięstw w turniejach Wielkiego Szlema, sześciokrotnie pozycja numer jeden w rankingach światowego tenisa, a także zdobycie złotego medalu olimpijskiego. Jest też jednym z niewielu sportowców, którym udało się zdobyć  Złotego Szlema (cztery turnieje Wielkiego Szlema i złoty medal).

- Lavazza z dumą ogłasza podjęcie współpracy z Andre Agassim, jednym z największych zawodników w historii, a także rozpoczęcie inaugurującej ją na US Open kampanii „I’m Back” - powiedział Marco Lavazza, wiceprezes firmy. - Po raz pierwszy naszą pasją do tenisa dzieliliśmy się ponad sześć lat temu na Wimbledonie, a turnieje tenisowe szybko stały się jedną z naszych strategicznych platform komunikacji, pozwalając na odpowiednią prezentację naszych tradycji, ważnych dla marki wartości i oczywiście produktów. Inwestycja w sport ma dla marki Lavazza szczególne znaczenie – profil konsumenta naszej kawy doskonale wpisuje się w charakterystykę fana tenisa. Co więcej, obecność na najważniejszych turniejach, w tym czterech turniejach Wielkiego Szlema, daje nam możliwość zaprezentowania najwyższej jakości naszej kawy konsumentom na kluczowych rynkach – dodaje.
- Tak jak opisuję to w mojej autobiografii,  jestem wielkim miłośnikiem kawy, dlatego współpraca z Lavazzą, firmą, która od początku swego istnienia pozostaje w czołówce tej branży,  była dla mnie naturalnym wyborem. Lavazza nie tylko odkryła sztukę tworzenia blendów ponad 120 lat temu, ale wciąż z pasją pracuje nad tym, by produkować najwyższej jakości, prawdziwie włoską kawę. To kawa, którą znam i wyjątkowo cenię od wielu, wielu lat – powiedział Andre Agassi.

 Podjętej współpracy towarzyszyć będą liczne promocje i wydarzenia specjalne przygotowane z myślą o fanach tenisa na całym świecie, włączając w to obecność Andrea Agassiego podczas turniejów Wielkiego Szlema: Australian Open (Melbourne), Roland Garros (Paryż), Wimbledon (Londyn) i US Open (Nowy Jork), oraz na innych lokalnych turniejach, na których Lavazza będzie obecna, takich jak: BNP Paribas Open (Indian Wells), Mercedes Cup (Stuttgart) a także Rogers Cup (Toronto).

Kampania i event “I’m Back”
Inicjująca współpracę kampania „I’m Back” opracowana została w oparciu o koncept kreatywny zakładający, że Andre Agassi wraca na US Open razem z marką Lavazza po to, by w niekonwencjonalny sposób się „odwdzięczyć” („give back”), podejmując działania na rzecz dzieci.

„Szum” wokół kampanii rozpoczął się serią teaserów opublikowanych w mediach społecznościowych. Efekt ten wzmocniło pojawienie się w kluczowych punktach Nowego Jorku wizerunków Andrei Agassiego jeszcze z lat 80-tych, w charakterystycznej, różowej opasce na włosach. 29 sierpnia rano, 150 osób wyglądających jak „klony” Agassiego z tego właśnie okresu, wyruszyło na ulice Nowego Jorku. Rozmawiając z fanami tenisa, którzy zjechali do miasta na US Open,  podsycali atmosferę wyczekiwania na pojawienie się Agassiego podczas wieczornego turnieju. Wieczorem, pomiędzy pierwszym a drugim meczem na Arthur Ashe Stadium, wszystkie klony zaprezentowały swój spektakularny występ. Tego wieczoru miała także miejsce premiera spotu reklamowego , który oficjalnie powitał Andreę Agassiego na kortach US Open po ponad 10 latach nieobecności.

 - Praca nad filmem „I’m Back”, który kręciliśmy z Lavazzą we Włoszech, a potem wspólne opracowywanie koncepcji zabawy towarzyszącej ogłoszeniu naszej współpracy, była dla mnie fantastycznym doświadczeniem. Z tym większą ciekawością patrzę w przyszłość i kolejne czekające nas projekty. Jestem dumny z podjęcia współpracy z marką, z którą nie tylko mogę dzielić moją pasję do tenisa, ale także podejmować działania na rzecz dzieci i ich edukacji .”

Dziesięć lat temu Andre Agassi pożegnał się z tenisem – dyscypliną sportu, którą zmienił już na zawsze. W podobny sposób, ponad 120 lat temu, Luigi Lavazza zrewolucjonizował przemysł kawowy, odkrywając sztukę tworzenia mieszanek kawowych, tzw. blendów. Teraz te dwie marki łączą siły, by zmieniać życie ubogich dzieci, poczynając od działań podczas turnieju US Open. W tym roku za każdą kawę sprzedaną w jednej z dwóch kawiarni Lavazzy na kortach US Open, firma przeznaczy
1 dolara na rzecz Fundacji USTA w celu wsparcia Fundacji dla Edukacji Andre Agassiego. Jej celem jest unowocześnienie edukacji publicznej i stwarzanie nowych możliwości rozwoju dla dzieci. Zebrane w ten sposób pieniądze zostaną przypisane do specjalnego programu fundacji o nazwie „Summer of a Lifetime” w szkole College Preparatory Academy, założonej przez Andreę Agassiego w Nevadzie. Uczy się w niej 1 200 uczniów, a zebrane fundusze zostaną przeznaczone między innymi na stypendia.

Podczas tegorocznego US Open, Lavazza zapewnia dawkę energii dostarczając uczestnikom prawdziwie włoską kawę. Kibice na trybunach mogą skosztować kawy w dwóch kawiarniach Lavazzy oraz kilku innych punktach, gdzie napój nazwany „I’m Back” jest serwowany w limitowanej serii szklanek. Kawa ta została przygotowana przez specjalistów z Ośrodka Szkoleniowego Lavazzy specjalnie z okazji US Open.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: