Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Przegląd prasy

Bezpłatny przegląd prasy branżowej

  Pokaż artykuły z danego czasopisma:

  Magazyn BODY LIFE

BODY LIFE

dwumiesięcznik

Health and Beauty Media Sp. z o.o.
ul. Kubickiego 9/3
02-954 Warszawa
Tel. +48 (22) 858 79 55
Fax +48 (22) 858 79 56

Artykuły

Lojalny Klient - ujęcie prawnoekonomiczne / 3/2011 / 04-00-2011

Hasło „lojalny klient” choć wydawać by się mogło proste i oczywiste – w rzeczywistości gospodarczej takie nie jest. Większość z nas może nie jednoznacznie, ale instynktownie odpowie na pytania: „który przynosi pewniejszy zysk”, „obecny czy nowy”. Dzisiejszy poziom wiedzy z zakresu zarządzania klientami jasno określa, iż dbać musimy zarówno o nowego, jak i dotychczasowego klienta.
więcej

CRM – Zarządzanie relacjami z klientami w klubie fitness / 5/2010 / 26-00-2010

Często kluby skupiają się na pozyskiwaniu nowych klubowiczów, jednocześnie trochę zapominając o  stałych klientach, co jest poważnym błędem w sztuce. CRM to niezbędna baza do budowania długotrwałych relacji z klubowiczami.

więcej

Co za dużo to niezdrowo. Jak nie ulec presji wygórowanych oczekiwań klientów / 4/2010 / 03-00-2010

Wydaje ci się, że klub działa bez zarzutu, tymczasem twoi podopieczni wciąż narzekają. Być może sam sobie fundujesz takie problemy. Otóż przez własną nadgorliwość i chęć przypodobania się klientom za wszelką cenę niejeden właściciel klubu strzelił już sobie samobójczego gola.
więcej

Portale społecznościowe – najbardziej skuteczna forma promocji w sieci? / 3/2010 / 17-00-2010

Świat przeżywa prawdziwy boom na serwisy społecznościowe (serwisy social networks, blogi, fora, czaty). Liczba użytkowników tego typu serwisów na świecie rośnie w bardzo szybkim tempie – z Facebooka, Myspace czy Bebo już teraz korzysta więcej osób niż z poczty elektronicznej. Warto to wykorzystać do promocji swojego klubu.
więcej

Otwarcie klubu fitness od A do Z / 1/2010 / 10-00-2010

Z myślą o nowych potencjalnych inwestorach, zainteresowanych rozpoczęciem działalności w branży fitness, sporządziliśmy miniprzewodnik otwarcia klubu. Potraktujcie go jak niezbędną instrukcję obsługi, która krok po kroku ułatwi wam podjęcie wielu niezbędnych decyzji. Dla lepszej orientacji podajemy wskazówki dla przykładowego klubu fitness o powierzchni 1000 metrów kwadratowych.
więcej

Wszystko pod kontrolą. Abonament – szansa na stabilizację finansów klubu? / 6/2009 / 16-00-2009

W Europie Zachodniej członkostwo w klubie fitness na zasadzie abonamentu rocznego funkcjonuje od dawna. W Polsce natomiast ta forma przynależności to nowość, obowiązująca praktycznie tylko w klubach sieciowych. Istotę abonamentu analizuje Katarzyna Anna Wojtowicz.
więcej

Uzupełniający trening fitness dla golfistów / 5/2009 / 23-00-2009

Solidne uderzenie
Golfiści coraz bardziej zdecydowanie domagają się uzupełniającego treningu fitness. Ostatecznie motoryka i koordynacja są podstawą dla skutecznego zamachu golfowego.
więcej

Analiza kompetencji w klubie fitness / 4/2009 / 26-00-2009

Nowy cykl: Analiza kompetencji w klubie fitness
więcej

Rozwój osobowy personelu według planu. Praktyczne dokształcanie pracowników / 3/2009 / 10-00-2009

„Szczęśliwa ręka do ludzi” i odpowiednie metody rekrutacji to dopiero początek. Dopiero gdy wybierzemy spośród kandydatów najlepszego naszym zdaniem pracownika, zaczyna się dla nas, szefów, prawdziwe wyzwanie.
więcej