Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Galerie
|
ISPO ZIMA 2004
Program Targów
Cztery dni targów ispo winter‘04 potwierdziły pogłoski odnośnie poprawiającej się koniunktury w wielu gałęziach branży artykułów sportowych i mody sportowej. Manfred Wutzlhofer, przewodniczący zarządu Messe München GmbH: ”Duża liczba wystawców-1.691, która w porównaniu do ubiegłego roku wzrosła o 15% oraz rekordowa frekwencja odwiedzających podczas tej edycji targów – ponad 55.000, 25% wzrost liczby odwiedzających stworzyli szczególnie pozytywny nastrój w halach targowych”. Szczególnie pozytywny jest wzrost liczby odwiedzających zarówno z Niemiec jak i z zagranicy. Z Niemiec przyjechało na targi około 32% odwiedzających. Około 68% odwiedzających przyjechało z zagranicy. W szczegółowym zestawieniu krajów odwiedzających odnotowano następujący wzrost: Włochy ponad 29%, Austria 43%, Szwajcaria 47%, Francja ponad 68%, Wielka Brytania ponad 47%, Hiszpania 44%, Korea Południowa 53%, Holandia 48%, Czechy ponad 25%, Rosja ponad 33%. Koncepcja special communities umożliwiła przedstawienie pełnego obrazu międzynarodowego rynku sportowego przy jednoczesnej specjalizacji ofert poszczególnych segmentów. 84% (2002: 82%) odwiedzających oceniło przejrzystość i podział tematyczny oferty poszczególnych segmentów na targach ispo jako dobry i bardzo dobry. W szczególności najlepsze oceny otrzymało ski_ispo - 97%, outdoor_ispo i sportswear_ispo – 92%, board_ispo – 91% i running_ispo – 85%. Jednocześnie sposób organizacji wywołuje efekt synergii dla sąsiadujących segmentów oferty, jak na przykład nowa hala B4 – Crossover dla sektorów Backcountry i Telemark. Takie rozwiązanie zostało oceniony przez 92% odwiedzających jako ważne. Pozytywny przebieg targów ispo winter 2004 zapowiada pozytywne przemiany w branży:
Organizator |