Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Kalendarium

II Football Business Conference - Konferencja Biznesu Piłkarskiego

24-03-2009

2 kwietnia odbędzie się w Konferencja Biznesu Piłkarskiego II Football Business Conference. Jednodniowa konferencja w warszawskim Centrum Olimpijskim połączona jest z popołudniowym spotkaniem networkingowym.

 

Cała impreza to doskonałe miejsce do nauki oraz nawiązywania kontaktów biznesowych. Doświadczeni partnerzy, SPORT+MARKT oraz ESB Event Sport Business, wspierają polskich organizatorów - Advertising Group i Sport & Business Foundation. Gwarantuje to najwyższą jakość konferencji.

 

- Ta konferencja jest niezwykle ważna pod wieloma względami biznesu piłkarskiego - twierdzi Adam Olkowicz, wiceprezes PZPN i szef zespołu Euro 2012. - Dla Polski i Ukrainy jest to wyjątkowa szansa rozwoju i podniesienia standardów sportowych i gospodarczych. Biznes piłkarski w Polsce i na Ukrainie otrzymał dodatkowy impuls do robienia postępów.


Obydwa kraje przy okazji konferencji zamierzają wyjaśnić wszystkie wątpliwości dotyczące przygotowań do Euro 2012, chcą pilnie się uczyć od doświadczonych ekspertów z całej Europy i zaprezentować się jako rynek z ogromnym potencjałem. Organizatorzy Football Business Conference utworzą również nowe kanały komunikacji w celu przekazywania mediom europejskim aktualne i sprawdzone informacje dotyczące przygotowań do Euro 2012.


- Profesjonalizacja sportu spowodowała, że wiele tego typu konferencji odbywa się w krajach zachodnioeuropejskich. W związku z ogromnym zainteresowaniem całej Europy towarzyszącym Euro 2012, Polska i Ukraina zamierzają dołączyć do rynków zachodnioeuropejskich - powiedział Marcel Cordes, dyrektor wykonawczy Sport+Markt, który będzie jednym z prelegentów konferencji.


Ponadto wśród prelegentów znajdują się tak znane nazwiska jak: Ian Nuttall (założyciel Stadia/współzałożyciel Event & Venue Management Institute), Andrea Gaudenzi (Bwin), Hans-Willy Brockes (ESB Event Sport Business) oraz Edward Freedman (były szef merchandisingu w Manchesterze United).

 

Więcej informacji: www.fbc.ag

wróć

 Materiały:
   Program Konferencji.pdf