Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Galerie
Reklama |
KalendariumKonferencja WOLNY CZAS14-06-2005 Kategoria: Konferencje Konferencja „Rozwój nowych form w aktywnym spędzaniu wolnego czasu” Termin: 14 czerwca 2005 roku Miejsce: Warszawa, hotel Jan III Sobieski Konferencja posiada poparcie brytyjskiego rządu, Ministerstwa Gospodarki i Pracy oraz Polskiej Organizacji Turystycznej i jest organizowana przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, wespół z brytyjskimi firmami: UK Trade & Investment, Attractions Management, PAAAPA, PAIT Konferencja i warsztaty, które się odbędą 14 czerwca w Warszawie dostarczą wiedzy o tym jak zorganizować odnoszące sukces miejsca aktywnego spędzania wolnego czasu, niezależnie od ich charakteru rozrywkowego lub edukacyjnego, jak zwiększyć liczbę zwiedzających oraz osiągane zyski, jak uporać się z projektem, stworzyć nowe lub ulepszyć już istniejące formy, jakie są realia założenia, posiadania i zarządzania atrakcją lub urządzeniami, które przyciągną zwiedzających celem spędzenia tam wolnego czasu. Konferencja jest adresowana do branży i administracji turystycznej, samorządów, regionów i miast, gestorów i właścicieli atrakcji turystyczno – rozrywkowo -edukacyjnych oraz obiektów takich jak: zabytki historyczne, parki tematyczne, miejskie centra rozrywki, muzea i galerie, centra naukowe i planetaria, akwaria, ogrody zoologiczne, handel, centra handlowe, kina, multipleksy, uzdrowiska, ośrodki turystyczne, salony gier i kasyna, nieruchomości, developerzy i inwestorzy. Jest to pierwsza konferencja poświęcona dziedzinie tworzenia nowych form aktywności w zakresie zagospodarowania wolnego czasu. Głównym zadaniem konferencji jest przekazanie informacji i doświadczeń zdobytych przez inne kraje w powyższej dziedzinie. Innowacyjna tematyka – poprzez inspirowanie tworzenia obiektów zwiększających atrakcyjność turystyczną miejscowości i regionów, a tym samym ich konkurencyjność, dających społeczeństwu szerszą ofertę spędzania wolnego czasu i jednocześnie uwypuklająca nasze dziedzictwo historyczne i narodowe - doskonale wpisuje się w dziedzinę turystyki biznesowej, w której niemałą rolę w podejmowaniu decyzji o wyborze destynacji ma jej atrakcyjność turystyczna. Celem konferencji jest pobudzenie inicjatyw w tej dziedzinie i wskazanie najlepszych wzorów a jednocześnie przedstawianie niebezpieczeństw wynikających z braku doświadczeń w kreowaniu lokalnych atrakcji. Wśród poruszanych zagadnień będzie mowa o finansowaniu tego rodzaju przedsięwzięć, a także o stosowanych technologiach, redukcji ryzyka i maksymalizacji zwrotu. Podczas konferencji będą przeprowadzone warsztaty podczas których będzie zaprezentowany praktyczny proces rozwoju projektu od powstania idei, kolejnych etapów jej realizacji – aż do pomyślnego jego zakończenia. JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI ? Należy wysłać zgłoszenie (dane firmy i osoby z dopiskiem „TiLEZone”) mailem lub faxem na adres: Grand Tour (osoba kontaktowa: Joanna Sumikowska) Fax 042 / 630 31 88, telefon 042/ 632 0647, e-mail travel@grandtour.com.pl KOSZT UDZIAŁU W WARSZTATACH I KONFERENCJI (łącznie z kawa i lunchem): PLN 105.00 brutto od osoby Osoby spoza Warszawy zainteresowane noclegiem mogą się kontaktować bezpośrednio z hotelem powołując się na „TiLEZone”, wówczas otrzymają specjalne ceny: EUR 70+&% VAT za pok. 1-osobowy ze śniadaniem. Osoba kontaktowa: wanda.paradowska@sobieski.com.pl tel. 22 579 1105, Pl.A Zawiszy 1, 02-025 Warszawa.
Zarys programu konferencji – harmonogram
09:00 - Przybycie uczestników, rejestracja Richard Curtis - Managing Director, Andrich International Podróż dookoła świata – atrakcje i ich rozwój na całym świecie; jak istniejące koncepcje mogą być wykorzystane w Europie Środkowej (Bart Dahmen – Managing Director BRC Imagination Arts Europe) 10:30 - Przerwa na kawę Redukcja ryzyka i maksymalizacja zwrotu (Blair Parkin, Hugh Creal, Julianna Delaney- Director Heritage Projects) 12:30 - Przerwa na lunch - Powstanie Idei 16:00 - Przerwa na kawę Warsztaty c.d. - Uczyń to realnym 17:30 - Zakończenie. Zapewniamy tłumaczenia symultaniczne na język polski. Uczestnicy konferencji otrzymają materiały.
Informacje i kontakt merytoryczny: STOWARZYSZENIE KONFERENCJE I KONGRESY W POLSCE |
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaMapa aktywnychWybierz na mapie województwo, w którym chcesz odszukać obiekty sportowe. Reklamy Adkontekst |