Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Kalendarium

Konferencja WOLNY CZAS

14-06-2005

Konferencja „Rozwój nowych form w aktywnym spędzaniu wolnego czasu”

Termin: 14 czerwca 2005 roku  

Miejsce: Warszawa, hotel Jan III Sobieski

Konferencja posiada poparcie brytyjskiego rządu, Ministerstwa Gospodarki i Pracy oraz Polskiej Organizacji Turystycznej i jest organizowana  przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, wespół z brytyjskimi firmami: UK Trade & Investment, Attractions Management, PAAAPA, PAIT

Konferencja i warsztaty,  które się odbędą 14 czerwca w Warszawie dostarczą wiedzy o tym jak  zorganizować odnoszące sukces miejsca aktywnego spędzania wolnego czasu, niezależnie od ich charakteru rozrywkowego lub edukacyjnego, jak zwiększyć liczbę zwiedzających oraz osiągane zyski, jak uporać się  z projektem, stworzyć nowe lub ulepszyć już istniejące formy, jakie są realia założenia, posiadania i zarządzania atrakcją lub urządzeniami, które przyciągną zwiedzających celem spędzenia tam wolnego czasu.

Konferencja jest adresowana do branży i administracji turystycznej, samorządów, regionów i  miast, gestorów i właścicieli atrakcji turystyczno – rozrywkowo -edukacyjnych oraz obiektów takich jak: zabytki historyczne, parki tematyczne, miejskie centra rozrywki, muzea i galerie, centra naukowe i planetaria, akwaria, ogrody zoologiczne, handel, centra handlowe, kina, multipleksy, uzdrowiska, ośrodki turystyczne, salony gier i kasyna, nieruchomości, developerzy i inwestorzy.

Jest to  pierwsza konferencja  poświęcona dziedzinie tworzenia nowych form aktywności w zakresie zagospodarowania wolnego czasu. Głównym zadaniem konferencji jest przekazanie informacji i doświadczeń zdobytych przez inne kraje w powyższej dziedzinie.  

Innowacyjna tematyka – poprzez inspirowanie tworzenia obiektów zwiększających atrakcyjność turystyczną miejscowości i regionów, a tym samym  ich  konkurencyjność,  dających społeczeństwu szerszą ofertę spędzania wolnego czasu i jednocześnie uwypuklająca nasze dziedzictwo historyczne i narodowe  - doskonale wpisuje się w dziedzinę turystyki biznesowej, w której niemałą rolę w podejmowaniu decyzji o wyborze destynacji ma jej atrakcyjność turystyczna.

Celem konferencji jest pobudzenie inicjatyw w tej dziedzinie i wskazanie najlepszych wzorów a jednocześnie przedstawianie niebezpieczeństw wynikających z braku doświadczeń w kreowaniu lokalnych atrakcji. Wśród poruszanych zagadnień będzie mowa o finansowaniu tego rodzaju przedsięwzięć, a także o stosowanych technologiach, redukcji ryzyka i maksymalizacji zwrotu.

Podczas konferencji będą przeprowadzone warsztaty podczas których będzie zaprezentowany praktyczny proces rozwoju projektu od powstania idei, kolejnych etapów jej realizacji – aż do pomyślnego jego zakończenia.

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI ?

Należy  wysłać  zgłoszenie (dane firmy i osoby z dopiskiem „TiLEZone”)  mailem  lub faxem na adres:  Grand Tour  (osoba kontaktowa: Joanna Sumikowska) Fax  042 / 630 31 88,   telefon 042/ 632 0647,  e-mail   travel@grandtour.com.pl 

KOSZT UDZIAŁU W WARSZTATACH I KONFERENCJI (łącznie z kawa i lunchem):

PLN 105.00 brutto od osoby

Osoby spoza Warszawy zainteresowane noclegiem mogą się kontaktować bezpośrednio z hotelem powołując się na „TiLEZone”, wówczas otrzymają specjalne ceny: EUR 70+&% VAT za pok. 1-osobowy ze śniadaniem.  Osoba kontaktowa:  wanda.paradowska@sobieski.com.pl  tel. 22 579 1105, Pl.A Zawiszy 1, 02-025 Warszawa.

 


 
Zarys programu  konferencji  – harmonogram

 

09:00 - Przybycie uczestników, rejestracja
09:30 - Powitanie i otwarcie – Ambasador Wielkiej Brytanii w Polsce

Richard Curtis -  Managing Director, Andrich International
Marek Pisarski -  General Manager, PAIT Consulting Polska

Podróż dookoła świata – atrakcje i ich rozwój na całym świecie; jak istniejące koncepcje mogą być wykorzystane w Europie Środkowej (Bart Dahmen – Managing Director BRC Imagination Arts Europe)

10:30 - Przerwa na kawę

Redukcja ryzyka i maksymalizacja zwrotu  (Blair Parkin, Hugh Creal, Julianna Delaney- Director Heritage Projects)

12:30 - Przerwa na lunch
13:30 - Warsztaty – rozwój i realizacja projektu  (Malcom Lewis – Creative Director Media Project Associates, Nick Farmer, Managing Director Farmer Attraction Development, Steve Simons – Creative Director, Mark Pyrah – Director Scenic Route)

- Powstanie Idei
- Podstawowy pierwszy stopień
- Gruntowny Przegląd

16:00 - Przerwa na kawę

Warsztaty c.d.

- Uczyń to realnym
- Konstrukcja i Produkcja
- Realizacja i Sukces

17:30 - Zakończenie.

Zapewniamy tłumaczenia symultaniczne na język polski.  Uczestnicy konferencji otrzymają materiały.

 


 

Informacje i kontakt merytoryczny:

STOWARZYSZENIE   KONFERENCJE  I  KONGRESY  W  POLSCE
ul. Omulewska 24 lok.5, 04 -128 Warszawa     tel./fax: (22) 813 70 75  kom. +48 501 764 399

www.kongresy.waw.pl     e-mail: biuro@kongresy.waw.pl

wróć