Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Galerie
Reklama |
KalendariumXI Konferencja ISPO SportSponsoring05-02-2007 Kategoria: Konferencje Szanowni Państwo, W dniach 5-6 luty 2007 odbędzie sie w Monachium XI Konferencja ISPO SportSponsoring Przez lata tematy omawiane na Konferencji były zawsze o jeden krok zawczasu promując nowe rozwiązania w szybko rozwijającym sie przemyśle sportowym. Na Konferencji swoimi przewidywaniami, co do przyszłego rozwoju sektora podzielą się decydenci zaangażowani w sponsoring oraz przedstawiciele klubów i organizacji powiazanych z tą dziedziną. Konferencja stała się z biegiem czasu ulubioną platformą spotkań przemysłu sportowego, siecią B2B, przez co stwarza okazję do zawiązania wielu kontaktów. Wystąpi ponad 100 mówców z największych firm sponsorujących takich jak DaimlerChrysler, Nike, Red Bull, AOL, Mc Donald’s, Nintendo Europe, Kyocera, FIFA Marketing & TV, FC Barcelona, Eurosport, Mastercard, SAP, Toshiba, Sponsor News,, OK FIFA WM 2006, FC Bayern Munchien oraz wiele innych. Gospodarze SPONSOR´s oraz ESB Europäische Sponsoring-Börse spodziewają się ponad 1.300 uczestników z Niemiec, Szwajcarii, Austrii, Południowej Afryki, Hiszpanii, Włoszech, Brazylii, Rosji, Wielkiej Brytanii, Chorwacji, Słowenii, Polski oraz wielu innych krajów. Tematy XI Konferencja ISPO SportSponsoring : 1. UEFA EURO 2008 Marketing, sprzedaż, komercjalizacja, licencje oraz Euro 2008. Po Mistrzostwach świata FIFA 2006 w Niemczech oraz dwa lata przed UEFA EURO 2008: Gdzie nalezy upatrywać nowych perspektyw dla biznesu? 2. Status quo Bundesligii niemieckiej Rozwój Budesligi niemieckiej w porównaniu z innymi ligamii piłki nożnej: Jak atrakcyjna jest Bundesliga dla Sponsorów? 3. Telewizja internetowa Czy telewizja internetowa stanie się bardziej atrakcyjna niż obecna telewizja? Jakie mozliwości stwarza ona Sponsorom ? 4. Zakłady sportowe Przyszłość legalnych zakładów sportowych w Europie: zróżnicowane rozwiązania w zależności od różnych legislacji, zilustrowane przez Federację Niemiec. 5. Stadiony i Areny Nowe możliwosci marketingowe I komercjalizacyjne: Gościnność oraz zachęty mają kluczową ważność dla Sponsorów w nowobudowanych arenach. Główne fora i debaty omawiane na ISPO Konferencji dotyczącej sponsoringu sportowego będą symultanicznie tłumaczone na język angielski. W wypadku pytań i chęci uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt: Krzysztof Bąk Magdalena Bąk IBC Marketing +48 22 251 38 61 +48 22 219 5432 |
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaMapa aktywnychWybierz na mapie województwo, w którym chcesz odszukać obiekty sportowe. Reklamy Adkontekst |