Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Kalendarium

Konferencja prasowa - DMS 2005

03-11-2005

Termin: 3 listopada 2005 r.
Miejsce: Centrum Edukacji Olimpijskiej, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa
Godzina: 13.15

Cel: Przybliżenie idei największego wydarzenia na polskim rynku marketingu sportowego – Dni Marketingu Sportowego – oraz przedstawienie wyjątkowych publikacji na polskim rynku wydawniczym – książek „Marketingowo o sporcie” oraz „Sport & Business”.

Gospodarze: Sport & Business Foundation

Goście:

-         Redaktorzy oraz autorzy artykułów w nowo wydanych książkach: „Marketingowo o sporcie” oraz „Sport & Business”;
-         Organizatorzy oraz Partnerzy Dni Marketingu Sportowego;
-         Sponsorzy polskiego sportu.

Prowadzący: Michał Rachoń

Osoby za stołem prezydialnym:

  1. Piotr Matecki – Prezes SBF, redaktor książek, organizator DMS
  2. Tomasz Redwan – Partner DMS
  3. przedstawiciel firmy Orange
  4. Paweł Januszewski – Grupa Lekkoatletyczna Elite Cafe, prelegent DMS 2005

Ponadto udział w konferencji wezmą:

  1. Adam Krzesiński – sekretarz generalny PKOl.
  2. Wojciech Pysiewicz – Warszawska Grupa Inwestycyjna, autor artykułu w publikacji, prelegent DMS 2004

Scenariusz:

1. Powitanie, przedstawienie gości przez Michała Rachonia.
2. Krótka prezentacja multimedialna
3. Głos zabiera Piotr Matecki. Podejmowane tematy:

- cel organizacji Dni Marketingu Sportowego,
- najważniejsze wydarzenia z lat ubiegłych,
- informacja o tegorocznej edycji konferencji
- ranga konferencji jako najważniejszego wydarzenia na polskim rynku marketingu sportowego.

4. Głos zabiera Tomasz Redwan. Podejmowane tematy:

- aktualny stopień rozwoju dziedziny marketingu sportowego w kraju,
- znaczenie konferencji dla marketingu sportowego w Polsce.

5. Głos zabiera przedstawiciel firmy Orange. Podejmowane tematy:

- udział sponsoringu sportowego w działaniach marketingowych firmy
- marketing sportowy jako jedna z najlepszych dróg promocji przedsiębiorstwa

6. Głos zabiera Paweł Januszewski. Podejmowane tematy:

- rola sponsora w rozwoju sportowca,
- wzajemna korzyść ze współpracy pomiędzy sponsorem a sportowcem,

7. Głos zabiera Piotr Matecki. Podejmowane tematy:

- motywacja wydawania publikacji
- krótkie przedstawienie najnowszych książek

8. Głos zabiera Wojciech Pysiewicz. Podejmowane tematy:

- charakter publikacji (jedyne cyklicznie wydawane książki o marketingu sportowym w Polsce)
- nawiązanie do własnego artykułu

9. Głos zabiera Piotr Matecki. Podejmowane tematy:

- statuetki DEMES (skąd pomysł, kryteria wyboru, zeszłoroczni laureaci, tegoroczni nominowani)
- gala wręczenia statuetek

10. Zaproszenie na DMS przez Piotra Mateckiego

www.sbf.pl/dms

wróć