Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Kalendarium

Dni Marketingu Sportowego 2005

23-11-2005

Dni Marketingu Sportowego 2005 odbędą się w dniach 23-25 listopada 2005 r., a toczyć się będą w oparciu o temat przewodni "Pieniądze a sport". W odróżnieniu od ubiegłorocznej edycji tym razem tylko dwa pierwsze dni Konferencji będą miały charakter otwartej dyskusji, dzień trzeci poświęcony będzie szkoleniom.

Konferencji towarzyszyć będą:

  • przyznanie Statuetek DeMeS - Prestiżowych Nagród Marketingu Sportowego w następujących kategoriach: Wydarzenie Sportowe 2005, Sponsor Sportu 2005, Sportowy Wizerunek 2005, Medium Sportowe 2005, Projekt Mediowy 2005, DeMeS Honorowy 2005 oraz DeMeS Zagraniczny 2005;
  • spotkania biznesowe każdego dnia trwania Konferencji;
  • wręczenie certyfikatów Przyjaciela Dni Marketingu Sportowego;
  • wręczenie certyfikatów udziału uczestnikom wszystkich dni Konferencji.

Goście z zagranicy:

  • Marzena Bogdanowicz - Dyrektor Marketingu Brytyjskiego Komitetu Olimpijskiego
  • Roberto Passariello - Eurosport Marketing & Communication Director

Wśród prelegentów m.in.:

  • dr Jan Blecharz - AWF Kraków,
  • Paweł Januszewski - Dyrektor sportowy i rzecznik Grupy Lekkoatletycznej Elite Cafe,
  • Jarosław Jachimowski - Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej, Polkomtel SA,
  • Artur Popko - Polski Związek Piłki Siatkowej,
  • Tomasz Redwan - Dyrektor Redwan Sport Marketing,
  • Ryszard Fijałkowski – Dyrektor Turnieju Idea Prokom Open i Przewodniczący Komitetu Organizującego J&S Cup,
  • Robert Kubica – najlepszy polski kierowca wyścigowy, 
  • Jacek Wszoła
  • Grzegorz Kacała, Marek Wiśniowski - Polski Związek Rugby (Rugby 7),
  • Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny magazynu „Brief”.

Wstęp na wszystkie prelekcje jest wolny. Formularz zgłoszeniowy oraz wszelkie aktualne informacje o DMS 2005 znajdą Państwo na stronie internetowej www.sbf.p/dms

wróć