Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Kalendarium

Konferencja Marketing w Sporcie

16-03-2006

16 marca 2006 roku w Olsztynie odbędzie się druga edycja konferencji Marketing w sporcie.

„Marketing w Sporcie” na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim to konferencja naukowa, która już na stałe wpisała się w sportowy kalendarz Warmii i Mazur. Po raz drugi spotkamy się w akademickich murach by poruszyć temat praktycznego zastosowania instrumentów marketingu i sponsoringu w sporcie. Mając na uwadze dobro sportu na Warmii i Mazurach oraz jak najlepsze wyniki naszych sportowców na arenach Polski, Europy i Świata pragniemy uświadomić zarówno środowisku sportowemu jak i biznesowemu jak wielkie możliwości i korzyści drzemią w marketingu sportowym. O nowoczesnych metodach zarządzania, o najbardziej efektywnych rozwiązaniach stosowanych na świecie, o pomysłach skutecznie łączących potrzeby sportu i biznesu opowiadać będą znane postacie polskiego sportu, które od lat starają się zmieniać jego oblicze.

Referaty menadżerów polskiego sportu, wystąpienia gwiazd aren sportowych, dyskusje z przedstawicielami firm, które budują swoje strategie w oparciu o sponsoring w sporcie stanowić będą doskonałe forum wymiany doświadczeń, poglądów i sprawdzonych pomysłów nowoczesnego zarządzania sportem. Podczas seminarium poruszymy również tematy: roli mediów i współpracy z nimi oraz jasnych i przejrzystych metod finansowania polskiego sportu.

Konferencja skierowana jest do trzech grup odbiorców:

Klubom, związkom sportowym, indywidualnym sportowcom pragniemy przedstawić nowoczesne formy zarządzania sportem, gotowe rozwiązania współpracy z biznesem, sprawdzone pomysły organizacji klubów sportowych i imprez oparte na jasnych i profesjonalnych zasadach. Chcemy zaprezentować im skuteczne oparte na obopólnych korzyściach formy współpracy z potencjalnymi sponsorami. Sprawdzone przykłady: budowania ofert i programów sponsorskich, współpracy z mediami, jasnych sposobów finansowania.

Firmom, potencjalnym sponsorom, przedstawicielom biznesu na Warmii i Mazurach pragniemy zaprezentować jak wielkie możliwości drzemią w reklamie poprzez sport, w budowaniu wizerunku i własnych strategii marketingowych opartych na sponsoringu. Powiemy, dlaczego warto związać własną markę ze sportem i jak skutecznie wyróżnić się wśród konkurencji.

Naszym celem jest również zainteresować marketingiem sportowym jak największą rzeszę studentów, ludzi młodych. Pragniemy zapewnić dostęp do wiedzy i możliwość kształcenia się młodym menadżerom, którzy już w niedalekiej przyszłości będzie zarządzać polskim sportem. Chcemy w oparciu o ich kreatywność i solidne merytoryczne przygotowanie budować nowe oblicze polskiego sportu.


O swoich doświadczeniach i o praktycznych aspektach wykorzystania marketingu w sporcie opowiedzą m.in.:

Mateusz Kusznierewicz – żeglarz, mistrz olimpijski z Atlanty, brązowy medalista z Aten

Paweł Januszewski – mistrz Europy w biegu na 400 m ppł. z 1998 roku, dyrektor marketingu Elite Pedro’s Cup

Tomasz Redwan – dyrektor agencji marketingowej Redwan Sport Marketing

Dariusz Nowicki – psycholog sportu, psycholog Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Ateny 2004, trener i sędzia taekwondo WTF

Piotr Matecki – dyrektor Lech Business Club, dział marketingu Lecha Poznań

Czesław Lang – dyrektor Tour de Pologne i Skoda Auto Grand Prix MTB

Maciej Iwański – dziennikarz redakcji sportowej telewizji polskiej, komentator piłkarski.


Sponsorzy główni: DBK Grupa, Hotel Anders, Bank PKO BP
Sponsorzy: Honda Daszuta, Społem Olsztyn, Restauracja Zakątki Europy, Pedros, OSiR Olsztyn, Hakus,

esponsor.pl

wróć