Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Kalendarium

Wykorzystanie marketingu sportowego w strategii rozwoju miast i biznesu

22-06-2006

Zapraszamy na konferencję organizowaną przez Stowarzyszenie Lech Business Club (LBC) pod hasłem „Wykorzystanie marketingu sportowego w strategii rozwoju miast i biznesu”, która odbędzie się 22.06.2006 r. o godzinie 17.45 w Hotelu Trawiński przy ul. Żniwnej 2 w Poznaniu.

Patronat nad konferencją objął Urząd Miasta Poznania a Patronat merytoryczny Sport & Business Foundation.

Tematyka spotkania:

  • Marketing sportowy – teoria i praktyka.
  • Sport i metropolizacja Poznania.
  • Sport jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i gmin.
  • Sponsorować czy inwestować? - strategia marketingu sportowego w dużych przedsiębiorstwach na przykładzie AMICA SA.
  • Marketing sportowy w klubie piłkarskim. Oferta współpracy z KKS Lech SA.
  • Marketing sportowy - sposób na sukces rynkowy małych i średnich przedsiębiorstw? Współpraca ze Stowarzyszeniem Lech BusinessClub.

Celem konferencji jest uświadomienie roli sportu w funkcjonowaniu miast oraz działalności marketingowej firm. Ukazana zostanie zależność pomiędzy podniesieniem poziomu atrakcyjności oraz przewagi konkurencyjnej miast, gmin i regionów a rozwojem sportu w tych ośrodkach. Omówiona zostanie także rola marketingu i sponsoringu sportowego zarówno w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji.

 Spotkanie przeznaczone jest dla przedstawicieli wielkopolskiego biznesu zainteresowanych poznaniem mechanizmów funkcjonowania współczesnego marketingu sportowego oraz chcących aktywnie zaangażować się w budowanie trwałych relacji pomiędzy sportem i biznesem, a także dla przedstawicieli władz miast i gmin pragnących wykorzystać  możliwości jakie daje rozwój sportu i wszelkich inicjatyw z nim związanych.

Podczas spotkania będzie można zapoznać się ze strategią rozwoju oraz ofertą nowopowstałego klubu KKS Lech Poznań SA, a także porozmawiać z jego przedstawicielami.

W czasie konferencji prelekcje wygłoszą: 

  • Ryszard Grobelny – Prezydent Miasta Poznania
  • Andrzej Kadziński - Prezes Zarządu KKS Lech Poznań S.S.A., Wiceprezes Zarządu Amica Wronki S.A.
  • prof. dr hab. Henryk Mruk – Katedra Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
  • Michał Lipczyński - Dyrektor marketingu KKS Lech SA
  • Jarosław Semrau - Wiceprezes Zarządu Sport & Business Foundation 
  • Piotr Matecki - Dyrektor Stowarzyszenia Lech Business Club.
    Mamy nadzieję, że spotkanie umożliwi nawiązanie ciekawych kontaktów biznesowych, a w przyszłości przyniesie efekt w postaci współpracy. Gwarantujemy również dobrą atmosferę rozmów  w trakcie bankietu.

Udział jest bezpłatny. Prosimy o potwierdzenie obecności:

www.lbc.poznan.pl

wróć