Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Kalendarium

XI Konferencja ISPO SportSponsoring

05-02-2007

Szanowni Państwo,

W dniach 5-6 luty 2007 odbędzie sie w Monachium XI Konferencja ISPO SportSponsoring 

Przez lata tematy omawiane na Konferencji były zawsze o jeden krok zawczasu promując nowe rozwiązania w szybko rozwijającym sie przemyśle sportowym. Na Konferencji swoimi przewidywaniami, co do przyszłego rozwoju sektora podzielą się decydenci zaangażowani w sponsoring oraz przedstawiciele klubów i organizacji powiazanych z tą dziedziną.

Konferencja stała się z biegiem czasu ulubioną platformą spotkań przemysłu sportowego, siecią B2B, przez co stwarza okazję do zawiązania wielu kontaktów.

Wystąpi ponad 100 mówców z największych firm sponsorujących  takich jak DaimlerChrysler, Nike, Red Bull, AOL, Mc Donald’s, Nintendo Europe, Kyocera, FIFA Marketing & TV, FC Barcelona, Eurosport, Mastercard, SAP, Toshiba, Sponsor News,, OK FIFA WM 2006, FC Bayern Munchien oraz wiele innych.

Gospodarze SPONSOR´s oraz ESB Europäische Sponsoring-Börse spodziewają się ponad 1.300 uczestników z Niemiec, Szwajcarii, Austrii, Południowej Afryki, Hiszpanii, Włoszech, Brazylii, Rosji, Wielkiej Brytanii, Chorwacji, Słowenii, Polski oraz wielu innych krajów.

Tematy XI Konferencja ISPO SportSponsoring  :

1.      UEFA EURO 2008

Marketing, sprzedaż, komercjalizacja, licencje oraz Euro 2008. Po Mistrzostwach świata FIFA 2006 w Niemczech oraz dwa lata przed UEFA EURO 2008: Gdzie nalezy upatrywać nowych perspektyw dla biznesu?

2.      Status quo Bundesligii niemieckiej 

Rozwój Budesligi niemieckiej w porównaniu z innymi ligamii piłki nożnej: Jak atrakcyjna jest Bundesliga dla Sponsorów?

3.      Telewizja internetowa

Czy telewizja internetowa stanie się bardziej atrakcyjna niż obecna telewizja?  Jakie mozliwości stwarza ona Sponsorom ?

4.      Zakłady sportowe

Przyszłość legalnych zakładów sportowych w Europie: zróżnicowane rozwiązania w zależności od różnych  legislacji,  zilustrowane przez Federację Niemiec.

5.      Stadiony i Areny

Nowe możliwosci marketingowe I komercjalizacyjne:  Gościnność oraz zachęty mają kluczową ważność dla Sponsorów w nowobudowanych arenach.

Główne fora i debaty omawiane na ISPO Konferencji dotyczącej sponsoringu sportowego będą symultanicznie tłumaczone na język angielski.

W wypadku pytań i chęci uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt:

Krzysztof Bąk

Magdalena Bąk

IBC Marketing

+48 22 251 38 61

+48 22 219 5432

www.sportsponsoringkongress.de/eng

wróć