Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Warto wiedzieć

Nowość zmieniająca świat menadżerom klubów fitness – Precor AMT

2010-03-23

Autor: JJ, źródło: informacja własna

Postąp dobrze, dokonaj przemyślanego wyboru, a zadowolisz swoich klientów, którzy będą wychwalać nową maszynę w klubie. Postąp źle, a twój drogi wydatek stanie się zbiorowiskiem kurzu w rogu klubu.


Producenci sprzętu Cardio z różnym powodzeniem przedstawiają urządzenia „nowej generacji”, mając aspiracje do wprowadzenia na rynek produktu bez którego klienci klubów nie wyobrażają sobie treningu.
Z pewnością na pierwsze kluby w których pojawi się tego typu sprzęt czeka nagroda w postaci przybywającej ilości klientów. Świadczą o tym sukcesy i szybki progres klubów, które jako pierwsze w 1995 roku wprowadziły trenażery eliptyczne.
Wyprzedzenie konkurencji i wcześniejsze wprowadzenie do klubu popularnego, nowego urządzenia ożywia obecnych członków.
Może to prowadzić do dania nowego impulsu klientom, którzy znudzeni są już tradycyjnymi urządzeniami jak bieżnia oraz zniechęcenia ich do spoglądania w kierunku konkurencyjnych klubów  w okolicy.
Oprócz zwiększenia retencji, nowy sprzęt pomaga również zwrócić uwagę nowych, potencjalnych członków klubu.
Takie zjawisko może być nieocenione w procesie przemiany potencjalnego klienta w członka klubu.

 

The new category

 

Adaptive Motion Trainer (AMT) firmy Precor właśnie obchodzi swoje 2 urodziny. Popularność pierwszego na świecie adaptującego się do ruchu ćwiczącego urządzenia wciąż nie maleje.
Z wieloma międzynarodowymi nagrodami oraz tysiącami egzemplarzy sprzedanymi do ponad 60 krajów świata, AMT nie tylko nie stało się niszowym produktem, a wręcz stworzyło nową kategorię sprzętu Cardio w podobnym stylu jak uczyniły to 14 lat temu maszyny eliptyczne.

 

Skąd zatem bierze się sukces AMT, kiedy tyle innych produktów nie spełnia stawianych im oczekiwań?

 

W rzeczywistości jest wiele czynników prowadzących do sukcesu, bądź porażki. Ostatecznie, los każdego nowego urządzenia Cardio zależy tylko i wyłącznie od klubowiczów. Wiele nowych produktów nie zdaje egzaminu ponieważ użytkowanie ich nie jest wystarczająco intuicyjne i nie sprawia tyle radości, aby korzystać z nich regularnie.
Jednocześnie wiele z nich nie daje wiary w efekty treningu.
Bieżnie są nadal popularne ze względu na wolność ruchu jaką zapewnia użytkownikowi. Łatwość korzystania i bardzo wysokie efekty treningu zapewnia im dużą popularność.
Tymczasem maszyny eliptyczne również mają szeroką rzeszę zwolenników ze względu na  intuicyjny i mało absorbujący ruch, który angażuje szeroką gamę grup mięśniowych oferując wszechstronny trening.
AMT łączy ze sobą najbardziej atrakcyjne elementy cechujące oba te urządzenia. Ruch jest tak wolny, że dostosowuje się do każdego użytkownika indywidualnie.


 
Freedom of motion

 

Toby Giles, specjalista ds. treeningu, specjalizuje się w treningach personalnych w klubach południowej Anglii. Twierdzi cyt. ”Myślę, że powodem dla którego AMT odniosło sukces jest to, że zdecydowana większość użytkowników dostosowuje się do naturalnego ruchu w ciągu kilku sekund. Całkowita dowolność w długości kroku, tempa i obciążenia sprawia, że zarówno początkujący jak i zaawansowany użytkownik chętnie wraca do treningu na tym urządzeniu, ponieważ sam widzi jego pozytywne rezultaty.
Tak jak przedtem bieżnie i maszyny eliptyczne, teraz AMT spełnia wszelkie oczekiwania i dlatego odniósł sukces”.
Podczas gdy AMT oferuje zaawansowaną technologię dla zapewnienia najwyższej jakości użytkownikom, zrozumienie jego potencjału przez instruktorów i klientów ma również kluczowe znaczenie. Setki nowych użytkowników wypełniło ankiety dotyczące swoich wrażeń z treningu na AMT. Badania te potwierdziły wyjątkowość tego urządzenia.
97% użytkowników odczuwa satysfakcję i radość z treningu, 92% poleciłoby je przyjacielowi, 45% uważa, że AMT stanie się ich ulubioną maszyną.

 

Ahead of the competition

 

Właściciele klubów nieustannie poszukują czynnika dającego im przewagę nad konkurencją. Mówiąc wprost, to miejsce jest bardziej konkurencyjne, gdzie użytkownicy dostają wolność wyboru i poczują się wolni podczas ćwiczenia. Podczas bardzo krótkiego okresu czasu managerowie klubów zauważają korzyści płynące z instalacji  innowacyjnego sprzętu.
Sports and Leisure Management (SLM) Ltd jest jednym z najbardziej ustabilizowanych operatorów zarządzających punktami rozrywkowymi w Wielkiej Brytanii, posiadającym 60 centrów i świadczących usługi dla blisko pół miliona ludzi. Dyrektor SLM, Neil King, stwierdza cyt. „zasadniczym naszym celem było zachęcenie nowych członków dzięki posiadaniu AMT, ale również wiemy, że obecni klienci doceniają nowe inwestycje jaką jest instalacja w naszych punktach nowego produktu. Nasze kluby posiadają teraz więlką rzeszę fanów AMT. Ich wiedza, że niekoniecznie znajdą AMT u konkurencji zwiększa ich ocenę dla naszego klubu.

wróć

Archiwum
Dodaj komentarz