Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Nowości rynkowe

Nicky Hayden Limited Edition

2007-07-03

W świecie, w którym precyzja i synchronizacja to elementy kluczowe, Nicky Hayden - Mistrz Świata MotoGP 2006 i ambasador marki Tissot z pewnością zdaje sobie sprawę z wagi każdej sekundy.

Zatem nic dziwnego, że w roku 2007 stworzono dla niego zegarek T-Race w charakterystycznym pomarańczowym kolorze, z tarczą z włókna węglowego i numerem „1” wygrawerowanym na deklu wraz z podpisem Nicky’ego i numerem limitowanej serii. Zegarek prezentowany jest w miniaturowym kasku kierowcy wyścigowego, co sprawia, że jest to pozycja szczególnie ceniona przez kolekcjonerów.
W tym sportowym czasomierzu, skonstruowanym przy wykorzystaniu wysokiej technologi, charakterystyczna dbałość o szczegóły firmy Tissot widoczna jest zarówno w projekcie jak i w wykorzystanych materiałach, które nawiązują w jakiś sposób do świata sportów motorowych. Podobnie jak ramy najlepszych zawodniczych motocykli, tak i koperta tego zegarka została specjalnie uformowana z najnowszej technologii materiałów o dużej zawartości włókna węglowego, w celu zapewnienia lekkości i wytrzymałości. Tarcza zegarka z licznikami 1/10 sekundy, 30-minutowym oraz 60-sekundowym przypomina prędkościomierze motocykli, a wszystkie liczniki otoczone są tachometrem służącym do sprawdzania wyników podczas wyścigu.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stalowy bezel zainspirowany został tarczami hamulcowymi z ich skośnymi dyszami wentylacyjnymi i systemem hamulcowym – tym razem klockami hamulcowymi o dużej wydajności – tworząc stylizowane „T’ od nazwy Tissot, które elegancko zwęż się do półokrągłego, powiększającego okna datownika na szafirowym szkiełku. Na zabezpieczonej koronce również widnieje litera “T” od nazwy Tissot. Motyw motorowy jest również obecny w postaci śrub po obu stronach przycisków, przypominających śruby Allen’a stosowane w całej ramie motocykla.


Ten idealny czasomierz, dedykowany został Mistrzowi Świata i ambasadorowi marki Tissot, młodemu i dynamicznemu Nicky Hayden’owi. Z kauczukowym paskiem w  charakterystycznym dla Nicka pomarańczowym kolorze i z elementami dekoracyjnymi na tarczy z włókna węglowego oraz z wygrawerowanymi na deklu numerem „1”, autografem Nicka i numerem limitowanej serii od 1 do 11111, ten niezwykły zegarek został naprawdę spersonalizowany specjalnie dla fanów Nicky Hayden’a. Wraz z eksluzywnym opakowaniem w kształcie miniaturowego pomarańczowego kasku zegarek Nicky Hayden Limited Edition ma duże szanse stać się hitem wśród entuzjastów sportu motocyklowego, nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także na całym świecie.
Na Polski rynek trafi 150 sztuk tego limitowanego zegarka. Informację, w których sklepach w Polsce można będzie kupić ten model znajdą Pańswto pod nr. tel. 022 541 45 24.


Dane techniczne
• Szwajcarski mechanizm kwarcowy 
• Wodoszczelność do 100m / 10ATM
• Odporne na zarysowania, szafirowe szkiełko
• Koperta wykonana ze stali nierdzewnej 316L z czarną powłoką PVD
• Pomarańczowy, kauczukowy pasek z zapieciem zabezpieczającym
• Limitowana Seria o numerach od 00001 do 11111, zegarek oferowany w
 opakowaniu w  kształcie miniaturowego kasku kierowcy wyścigowego
Sugerowana cena detaliczna – 1 800 pln

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tissot, „Innowator z tradycjami”’, już od momentu swego powstania w 1853 roku, stała się pionierem w zakresie kunsztu rzemieślniczego i innowacji. Dzisiaj Tissot należy do Swatch Group, największego na świecie producenta i dystrybutora zegarków. Od ponad 154 lat siedziba firmy znajduje się w mieście słynącym z produkcji szwajcarskich zegarków Le Locle, w górach Jura, ale obecnie firma ma swoje oddziały już w ponad 150 krajach na świecie. Rozwój technologii, materiałów i funkcjonalności umożliwił marce Tissot stanie się liderem w dziedzinie innowacji. Poprzez szerszy, bardziej zróżnicowany wybór wysokiej jakości zegarków, sprzedawanych po atrakcyjniejszej cenie niż zegarki innych szwajcarskich marek, marka Tissot wyraża również swoje przywiązanie do „demokratycznego luksusu”. Jako oficjalny chronometrażysta i partner NASCAR®, MotoGP i mistrzostw świata w kolarstwie, szermierce i hokeju, Tissot podkreśla swoje poszanowanie dla tradycji, oferując złoto w cenie srebra i podkreślając kluczowe wartości marki, widoczne w sposobie działania, precyzji i określaniu nowych standardów. Więcej informacji na stronie: www.tissot.ch

- inf własna

wróć


Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: