Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Nowości rynkowe

Powerade Passion Fruit – unikalny smak w limitowanej butelce

2014-03-19

Zbliżające się wielkimi krokami piłkarskie Mistrzostwa Świata w Brazylii to święto dla wszystkich fanów futbolu. Marka Powerade – oficjalny napój sportowy FIFA World Cup 2014™ - wprowadza z tej okazji nowy produkt: limitowaną edycję o smaku marakui.

Passion Fruit w sprzedaży detalicznej jest dostępny od początku marca. Napój dołącza do dotychczasowego portfolio smakowego marki Powerade i stanie się kluczowym elementem kampanii marketingowej i handlowej na okres poprzedzający Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Już wkrótce na rynku pojawią się atrakcyjne materiały handlowe, a produkt otrzyma wsparcie dzięki kampanii telewizyjnej dedykowanej na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej FIFA 2014. - Nasi konsumenci oczekują od produktu ciągłych zmian, a Passion Fruit jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie. Liczymy na to, że estetyczne opakowanie oraz nowy smak zadowoli zarówno stałych użytkowników, jak i przyciągnie nowych. W tym roku, razem z globalnym ambasadorem udowadniamy, że każdy z nas ma w sobie siłę, aby przekraczać granice własnych możliwości - mówi Damian Podawca, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services.

Innowacyjne opakowanie o pojemności 500 ml wykorzystuje wizerunek nowego ambasadora marki – Andresa Iniesty. Piłkarz reprezentacji Hiszpanii i autor zwycięskiej bramki z finału Mundialu w 2010 roku słynie z demonstrowania niekonwencjonalnego, pełnego pasji futbolowego rzemiosła. Doskonale wpisuje się zatem w strategię marki Powerade, ułatwiającej pokonywanie barier w myśl hasła: Możesz więcej niż myślisz. Jednymi z wyróżniających atrybutów futbolowych Andresa Iniesty są: szybkość w podejmowaniu decyzji, dokładne i precyzyjne podania oraz kreatywne myślenie. Unikalność jest również znakiem rozpoznawczym Powerade Passion Fruit.

Podróż na drugą półkulę aby śledzić zmagania piłkarskich tuzów to niebagatelny wydatek. Ci konsumenci, którym nie uda się wyjechać do Brazylii, będą mogli jednak poczuć namiastkę smaku Ameryki Południowej i Mundialu delektując się długo oczekiwanym smakiem. Piłkarskie emocje podczas futbolowej gorączki najlepiej studzić sięgając po Powerade Passion Fruit.

wróć


Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: