Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościNowa sportowa strategia marki Schüco2015-07-23 Kategoria: Sponsoring Firma Schüco już od lat wspiera rozwój sportu. Teraz aktywność marki w tym zakresie przybrała formę nowego programu Schüco Sports, promującego zrównoważony rozwój oraz aktywność fizyczną wśród pracowników i partnerów firmy.
W ramach programu Schüco Sports firma Schüco łączy producentów, architektów, deweloperów i inwestorów z całego świata w jeden zespół. Każdy biorący udział w programie pracownik i partner marki Schüco staje się automatycznie jej ambasadorem, promując jej naczelne wartości, takie jak odpowiedzialność, partnerstwo, perfekcja oraz zaangażowanie. Atmosfera sportowej rywalizacji i pasji w osiąganiu celu to najlepsza podstawa do pracy nad rozwijaniem wspólnych projektów. Wszyscy mogą być ambasadorami sportu Nowa strategia sponsoringu sportu w firmie Schüco opiera się na programach „Ambasador Marki” oraz „Rywalizacja sportowa i sponsoring”. Pierwszy z nich jest skierowany do pracowników, którzy uprawiają zawodowo lub rekreacyjnie jedną z ponad 220 dyscyplin sportowych. Do tej pory przeszło 1200 nowych ambasadorów marki Schüco na całym świecie otrzymało dedykowane poszczególnym dyscyplinom pakiety z akcesoriami sportowymi, oznaczonymi jej logotypem. Firma Schüco organizuje i sponsoruje również wydarzenia sportowe na całym świecie, w których biorą udział pracownicy w jej barwach, a także architekci, producenci oraz deweloperzy związani z marką. Jako wspólne działanie pod jedną marką strategia Schüco Sports odzwierciedla naszą fascynację sportem. Tworzą się nowe społeczności zebrane wokół wspólnej idei sportu, w ramach których nasi pracownicy mają okazję poznać się na nowo – mówi Andreas Engelhardt, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu Schüco. Schüco buduje dom dla sportu Firma Schüco od lat wspiera sport także dzięki swoim zaawansowanym rozwiązaniom powłok budynków. Dostarcza energooszczędnych produktów takich jak okna, drzwi i fasady do wznoszenia stadionów, aren i hal sportowych dla wszystkich dyscyplin na całym świecie. Sztandarowe przykłady świadczące o zaangażowaniu marki Schüco w rozbudowę infrastruktury sportowej to chociażby BayArena w Leverkusen, Weserstadion w Bremie czy SchücoArena w Bielefeld. To dzięki nowoczesnym rozwiązaniom budowlanym architekci i producenci są w stanie tworzyć obiekty, na których umiejętności sportowe zawodników sięgają szczytów. - inf. własna
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |