Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Wiosenna odsłona Converse’a

2007-03-06

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa marki Converse. Wiosenną odsłonę marki przygotowała agencja JWT.


 
„Czaszka”, „Para” i „Tarocistka” to 3 layouty z serii Converse-Twarze, które promować będą wiosenne oblicze marki Converse. Celem kampanii jest wsparcie nowej kolekcji Converse’a oraz budowanie świadomości marki. Wiosenną kreację przygotowała agencja JWT, zdjęcia wykonał Andrzej Dragan.
 
Kampania obejmuje zarówno prasę (A4, Machina, Cosmopolitan, Joy, Glamour, Avanti, HOT, Logo) jak i outdoor.  Prasę firma AmerSport, która jest wyłącznym dystrybutorem marki Converse na terenie Polski, zakupiła we własnym zakresie. Outodoor wykupił krakowski dom mediowy Pro Media House.
 
Converse powstał w 1908 roku i od tamtej pory uznawany jest za markę z ogromną tradycją i bogactwem modeli takich jak Chuck Taylor All Star® Jack Purcell® czy One Star®. W 1917 r. Converse stworzył pierwszy but koszykarski. Wkrótce potem przedstawił model Chuck Taylor All Star®, który przez pięć kolejnych dekad był obecny na boiskach koszykarskich i gościł w świecie profesjonalnej koszykówki. Dziś ten model jest ikoną oryginalności na całym świecie.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: