Strona główna | ![]() |
Aktualności | ![]() |
Nowości Rynkowe | ![]() |
Katalog Firm | ![]() |
Kalendarium | ![]() |
Przegląd Prasy | ![]() |
Targi Branżowe | ![]() |
Eksperci | ![]() |
Forum | ![]() |
Archiwum | |
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościLogo telewizji nowej generacji n na koszulkach piłkarzy Legii Warszawa2008-02-26 Kategoria: Sponsoring ![]()
Telewizja nowej generacji n nawiązała współpracę marketingową z KP Legia Warszawa S.S.A. Logo n widoczne będzie na koszulkach piłkarzy już podczas pierwszego spotkania Legii w rundzie wiosennej Orange Ekstraklasy z Dyskobolią Grodzisk Wielkopolski, które odbędzie się 23 lutego. Telewizja nowej generacji n będzie wykorzystywać wizerunek Klubu i drużyny w swoich działaniach marketingowych. Znajdujący się w ofercie platformy n kanał sportowy nSport od lutego emituje na swojej antenie pierwszy serial dokumentalny w jakości High Definition pt. „Legia – stawka większa niż mecz”. Dziennikarze kanału nie odstępują piłkarzy ani na krok, dzięki czemu kibice w każdym odcinku będą mogli śledzić ich losy także poza boiskiem. „Poprzez kanał nSport na co dzień dostarczamy widzom piłki nożnej wielu niezwykłych emocji. Współpraca z KP Legia Warszawa to dla nas naturalny krok mający na celu dalsze propagowanie tej bardzo popularnej dyscypliny sportowej” – powiedział Artur Przybysz, wiceprezes ITI Neovision.
W ofercie telewizji nowej generacji n znajduje się kanał sportowy nSport, transmitujący – w jakości HD – m.in. mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów, Pucharu UEFA, Pucharu Polski oraz retransmitujący spotkania niemieckiej Bundesligi. Działania marketingowe rozpoczną się od rundy wiosennej 2007/2008. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009
Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |