Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

„Królewskie” sponsorem Legii Warszawa od 10 lat

2013-03-27

„Królewskie” sponsoruje stołeczny klub piłkarski nieprzerwanie już od dekady. Jako największa marka piwa w Warszawie i okolicach, „Królewskie”  jest na stałe wpisane w obraz stolicy.

Długofalowe wsparcie stołecznej Legii to bardzo ważny element strategii marki "Królewskie", która jako piwo regionalne uczestniczy w życiu Warszawy i jej mieszkańców. W swojej działalności marketingowej „Królewskie” nawiązuje do sponsoringu Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa i ważnych dla tego Klubu i jego sympatyków wydarzeń. 10 lat z Legią Warszawa świadczy o dużym i stabilnym zaangażowaniu oraz przemyślanej strategii marki „Królewskie”.

„Wyjątkowy smak to nie jedyny powód, dla którego konsumenci tak chętnie sięgają po Królewskie i pozostają mu wierni przez lata. To również forma manifestacji pozytywnej dumy z przynależności do Warszawy i przywiązania do stołecznej drużyny piłkarskiej – mówi Magdalena Tondera, która w Grupie Żywiec odpowiada za markę „Królewskie”.

„Miasto moje…”  to kolejna kampania marki „Królewskie” nawiązująca zarówno do Legii jak i Warszawy. Jej motyw przewodni budzi wiele skojarzeń z tym, czym dla mieszkańców jest stolica Polski: tętniącą życiem i energią, magnetyczną metropolią, miastem nieobojętnym jego mieszkańcom, tyglem nowoczesności, tradycji i oczywiście piłki nożnej. „Królewskie” podkreśla w ten sposób bliski związek marki z Warszawą i jej mieszkańcami.

Najnowsza akcja komunikacyjna „Królewskiego” pokazuje Warszawę w trzech odsłonach: nowoczesnej (panorama centrum stolicy), historycznej (okolice Zamku Królewskiego) i sportowej (stadion Legii). Te trzy motywy pojawiają się w marcu i kwietniu br. na billboardach w samej Warszawie i okolicach. Można je zobaczyć w metrze, na przystankach autobusowych i tramwajowych, na dworcach kolejowych czy autobusach. Także niektóre składy podmiejskich pociągów straciło swój charakterystyczny pomarańczowy kolor, przybierając barwy „Królewskiego”. Jednak największą ekspozycję marki można zobaczyć w jednym z najbardziej uczęszczanych miejsc Warszawy – w podziemiach przy Rotundzie, pod skrzyżowaniem ul. Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich.

"Królewskie" to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce. "Królewskie" jest również najpopularniejszym piwem na Mazowszu, gdzie jego udział rynkowy wynosi prawie 14 proc. Taka pozycja zobowiązuje, także do niekonwencjonalnego komunikowania się - dodaje Magdalena Tondera.

Marka "Królewskie" sponsoruje Legię Warszawa od 10 lat. W ramach umowy logo "Królewskie" jest widoczne na koszulkach zawodników i na stadionie przy Łazienkowskiej . Piwo "Królewskie" jest dostępne w butelkach 0,5 l i puszkach 0,5 l oraz kegu 30 l tylko na terenie Warszawy i Mazowsza, gdzie pozostaje najpopularniejszym piwem.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: