Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
Aktualności„Królewskie” sponsorem Legii Warszawa od 10 lat2013-03-27 Kategoria: Sponsoring „Królewskie” sponsoruje stołeczny klub piłkarski nieprzerwanie już od dekady. Jako największa marka piwa w Warszawie i okolicach, „Królewskie” jest na stałe wpisane w obraz stolicy.
Długofalowe wsparcie stołecznej Legii to bardzo ważny element strategii marki "Królewskie", która jako piwo regionalne uczestniczy w życiu Warszawy i jej mieszkańców. W swojej działalności marketingowej „Królewskie” nawiązuje do sponsoringu Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa i ważnych dla tego Klubu i jego sympatyków wydarzeń. 10 lat z Legią Warszawa świadczy o dużym i stabilnym zaangażowaniu oraz przemyślanej strategii marki „Królewskie”. „Wyjątkowy smak to nie jedyny powód, dla którego konsumenci tak chętnie sięgają po Królewskie i pozostają mu wierni przez lata. To również forma manifestacji pozytywnej dumy z przynależności do Warszawy i przywiązania do stołecznej drużyny piłkarskiej – mówi Magdalena Tondera, która w Grupie Żywiec odpowiada za markę „Królewskie”. „Miasto moje…” to kolejna kampania marki „Królewskie” nawiązująca zarówno do Legii jak i Warszawy. Jej motyw przewodni budzi wiele skojarzeń z tym, czym dla mieszkańców jest stolica Polski: tętniącą życiem i energią, magnetyczną metropolią, miastem nieobojętnym jego mieszkańcom, tyglem nowoczesności, tradycji i oczywiście piłki nożnej. „Królewskie” podkreśla w ten sposób bliski związek marki z Warszawą i jej mieszkańcami. Najnowsza akcja komunikacyjna „Królewskiego” pokazuje Warszawę w trzech odsłonach: nowoczesnej (panorama centrum stolicy), historycznej (okolice Zamku Królewskiego) i sportowej (stadion Legii). Te trzy motywy pojawiają się w marcu i kwietniu br. na billboardach w samej Warszawie i okolicach. Można je zobaczyć w metrze, na przystankach autobusowych i tramwajowych, na dworcach kolejowych czy autobusach. Także niektóre składy podmiejskich pociągów straciło swój charakterystyczny pomarańczowy kolor, przybierając barwy „Królewskiego”. Jednak największą ekspozycję marki można zobaczyć w jednym z najbardziej uczęszczanych miejsc Warszawy – w podziemiach przy Rotundzie, pod skrzyżowaniem ul. Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich. "Królewskie" to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce. "Królewskie" jest również najpopularniejszym piwem na Mazowszu, gdzie jego udział rynkowy wynosi prawie 14 proc. Taka pozycja zobowiązuje, także do niekonwencjonalnego komunikowania się - dodaje Magdalena Tondera. Marka "Królewskie" sponsoruje Legię Warszawa od 10 lat. W ramach umowy logo "Królewskie" jest widoczne na koszulkach zawodników i na stadionie przy Łazienkowskiej . Piwo "Królewskie" jest dostępne w butelkach 0,5 l i puszkach 0,5 l oraz kegu 30 l tylko na terenie Warszawy i Mazowsza, gdzie pozostaje najpopularniejszym piwem. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |