Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

OKNOPLAST dalej gra z Interem Mediolan

2013-05-13

OKNOPLAST, czołowy producent stolarki PVC w Europie, przedłużył  umowę sponsporingową z Interem Mediolan. Uroczyste podpisanie kontraktu odbyło się 8 maja w Skyboxie OKNOPLAST na Stadionie San-Siro. Firma będzie Top Sponsorem Interu przez kolejne dwa lata, czyli do końca sezonu 2014/2015.

Kontrakt sygnowali prezes zarządu OKNOPLAST – Mikołaj Placek i dyrektor zarządzający Interu Mediolan – Marco Fassone. OKNOPLAST rozpoczął współpracę z klubem Inter Mediolan w styczniu 2012 roku. Przedłużenie umowy to wynik konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej firmy. Podjęcie współpracy z tak znanym klubem, jakim jest Inter Mediolan było bardzo dobrą decyzją. Dzięki niej zwiększyliśmy rozpoznawalność OKNOPLAST we Włoszech jak również w całej Europie. Dostrzegamy także wzrost zainteresowania produktami OKNOPLAST wśród klientów ostatecznych – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST. Polska nadal pozostaje dla nas najważniejszym rynkiem, ale planujemy dalszy dynamiczny rozwój poza granicami kraju. Zamierzamy jeszcze umocnić naszą pozycję w Europie, dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy z Interem Mediolan – dodaje.

Umowa obejmuje umieszczenie logotypu OKNOPLAST na stadionie podczas meczy – na bandach video i ekranach, na totemach w strefie VIP oraz w Centrum Sportowym im. Angelo Morattiego w Appiano Gentile. Reklama firmy pojawia się również na stronie internetowej klubu.
W ramach współpracy OKNOPLAST ma prawo posługiwać się logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz zdjęciami piłkarzy w swoich materiałach reklamowych.

Do elitarnego grona Top Sponsorów Interu Mediolan przyjmowane są jedynie firmy o silnej pozycji rynkowej i odpowiednim wizerunku. OKNOPLAST od lat prowadząc działalność  i odnosząc sukcesy biznesowe w całej Europie idealnie wpisał się w ten model biznesowy. Firma od lat konsekwentnie buduje swoją markę na kontynencie. Dostarczając produkty wysokiej jakości i zapewniając profesjonalną obsługę zmieniamy także pośrednio wizerunek całego kraju. Dzięki temu Polska zaczyna być postrzegana jako kraj nowoczesny, gdzie prowadzi się działalność zgodnie z najwyższymi standardami biznesowymi – mówi Mikołaj Placek z OKNOPLAST.

Firma OKNOPLAST należy dziś do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi PVC w Europie. Przedsiębiorstwo prowadzi działalność na 10-ciu europejskich rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. Sieć sprzedaży OKNOPLAST to 1520 salonów. Główna siedziba i fabryka firmy mieszczą się w Ochmanowie pod Krakowem. Aby sprostać dynamicznie rosnącemu zainteresowaniu ofertą produktową, przedsiębiorstwo zwiększyło swoje moce produkcyjne do 1,2 mln okien rocznie.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: