Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Logo telewizji nowej generacji n na koszulkach piłkarzy Legii Warszawa

2008-02-26

Telewizja nowej generacji n nawiązała współpracę marketingową z Klubem Piłkarskim Legia Warszawa S.S.A. Logo n pojawi się na koszulkach meczowych piłkarzy w czasie rundy wiosennej 2007/2008.

 

Telewizja nowej generacji n nawiązała współpracę marketingową z KP Legia Warszawa S.S.A. Logo n widoczne będzie na koszulkach piłkarzy już podczas pierwszego spotkania Legii w rundzie wiosennej Orange Ekstraklasy z Dyskobolią Grodzisk Wielkopolski, które odbędzie się 23 lutego. Telewizja nowej generacji n będzie wykorzystywać wizerunek Klubu i drużyny w swoich działaniach marketingowych. Znajdujący się w ofercie platformy n kanał sportowy nSport od lutego emituje na swojej antenie pierwszy serial dokumentalny w jakości High Definition pt. „Legia – stawka większa niż mecz”. Dziennikarze kanału nie odstępują piłkarzy ani na krok, dzięki czemu kibice w każdym odcinku będą mogli śledzić ich losy także poza boiskiem.
 
„Liczymy, że współpraca będzie korzystna dla obu stron oraz że przez najbliższe lata będziemy mogli wspólnie czerpać satysfakcję z sukcesów naszej drużyny. Telewizja n będąca częścią holdingu ITI jest dla Klubu naturalnym partnerem. Jesteśmy przekonani, że za pośrednictwem tej telewizji w jeszcze większym zakresie będziemy mogli promować wszystko, co wiąże się z szeroką działalnością KP Legia Warszawa” – powiedział Mirosław Trzeciak, wiceprezes zarządu KP Legia Warszawa S.S.A. 

„Poprzez kanał nSport na co dzień dostarczamy widzom piłki nożnej wielu niezwykłych emocji. Współpraca z KP Legia Warszawa to dla nas naturalny krok mający na celu dalsze propagowanie tej bardzo popularnej dyscypliny sportowej” – powiedział Artur Przybysz, wiceprezes ITI Neovision.

Klub Piłkarski Legia Warszawa powstał w 1916 roku. Jest ośmiokrotnym Mistrzem Polski, dwunastokrotnym zdobywcą Pucharu Polski, trzykrotnym zdobywcą Superpucharu Polski i zdobywcą Pucharu Ligi. W 1996 roku Legia pod wodzą Pawła Janasa dotarła do ćwierćfinału najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich na starym kontynencie – Ligi Mistrzów. W zeszłym sezonie piłkarze stołecznej drużyny zakończyli rozgrywki Orange Ekstraklasy na trzecim miejscu. Na starcie rudny wiosennej Legia zajmuje drugie miejsce w tabeli.

W ofercie telewizji nowej generacji n znajduje się kanał sportowy nSport, transmitujący – w jakości HD – m.in. mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów, Pucharu UEFA, Pucharu Polski oraz retransmitujący spotkania niemieckiej Bundesligi.

Działania marketingowe rozpoczną się od rundy wiosennej 2007/2008.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: