Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Wartość sponsoringu sportowego w 2011 roku

2012-03-08

W 2011 roku wartość telewizyjna sponsoringu sportowego wyniosła 2,7 miliarda złotych. W stosunku do roku poprzedniego był to wzrost o ponad 42%.


Efektywny przekaz generowały głównie marki z branży odzieży sportowej (Adidas, 4F, Nike, sOliver), telekomunikacji (Plus, Orange, T-Mobile) , paliwowej (Lotos, Orlen), browarnianej (Warka, Wojak, Piast) oraz energetycznej (marki Tauron, PGE, PGNiG, Enea, KGHM).
Udział tych branż stanowił ponad 60% ogólnej wartości przekazu w telewizji. Największe widownie, a co za tym idzie, wartości dla sponsorów, gromadziły takie dyscypliny jak piłka nożna, sporty zimowe i siatkówka.
Znacznie wzrosła liczba efektywnych ekspozycji sponsorów. W 2011 roku 6,6 miliona, wobec około 4 milionów w roku 2010. Ponad połowę wartości mediowej w 2011 roku wygenerowały stacje telewizji publicznej.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: