Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Kampania Nike - "Trafiaj tam, gdzie chcesz"

2007-08-12

Precyzja i hasło „Trafiaj tam, gdzie chcesz” to motywy przewodnie kampanii promującej nowy but piłkarski Nike Total 90 Laser. Total 90 Laser jest jednym z najbardziej nowatorskich i zaawansowanych technologicznie modeli butów piłkarskich firmy Nike, a zarazem jest to pierwszy but zaprojektowany tak, by zwiększyć precyzję strzałów.

 

Pierwszym etapem kampanii jest reklama prasowa w pismach sportowych i magazynach skierowanych do mężczyzn (Przegląd Sportowy, Bravo Sport, Piłka Nożna, Piłka Nożna Plus, Futbol, Men’s Health, CKM, Logo) oraz reklama internetowa (Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Wirtualna Polska). Drugim etapem będzie kampania telewizyjna, która rozpocznie się w drugiej połowie sierpnia br.

 

Jednocześnie na witrynie www.nikefootball.com internauci mogą być świadkami specjalnej akcji towarzyszącej kampanii „Trafiaj tam, gdzie chcesz”, do której zaangażowani zostali zwariowani członkowie grupy Sanchez Boys (znanej m.in z kultowego programu w MTV). Sanchez Boys wyruszają na europejską trasę „Trafiaj tam, gdzie chcesz” w poszukiwaniu najdokładniej zagrywającego europejskiego piłkarza. Do zmagań stają Wayne Rooney, Gennaro Gattuso, Florent Malouda i Torsten Frings. Od 10 sierpnia kibice piłkarscy mogą wchodzić na witrynę www.nikefootball.com i towarzyszyć ekipie Sanchez Boys w ich podróży. W ciągu najbliższego miesiąca zorganizowane przez Nike tournée „Trafiaj tam, gdzie chcesz” zawita do Wielkiej Brytanii, Portugalii, Francji i Włoch. Każde kopnięcie, każdy strzał i każdy cel zostanie ukazany w czterech osobnych, zabawnych filmach, dostępnych wyłącznie na www.nikefootball.com. Swoją precyzją mogą się przed całym światem pochwalić również internauci – wystarczy ściągnąć z witryny tarczę-cel, umieścić ją w dowolnym miejscu z otoczenia, a następnie nagrać i przesłać na www.nikefootball.com filmik dokumentujący celne uderzenia. Internauci mogą też głosować na najlepsze i najbardziej prezycyjne zagrania przesyłane przez użytkowników witryny.

 

Szczegóły pierwszego odcinka
Bohaterem pierwszej serii jest Wayne Rooney – gwiazda ataku drużyny Manchester United
i reprezentacji Anglii. Wayne podejmuje wyzwanie, gdy pewnego deszczowego dania Sanchez Boys odwiedzają go w domu na wsi w północno-zachodniej Anglii. Sanchez Boys sami przekonują się, jak idealnie wymierzone są strzały Wayne Rooneya. Wayne z miejsca bezbłędnie umieszcza piłkę tam, gdzie chce i zdobywa maksimum punktów, trafiając w cele strategicznie rozmieszczone na wrażliwych częściach ciał Sanchez Boys. Wayne wziął udział w kilku następujących próbach:

Bolesne Wyzwanie Wayne’a: jeden z Sanchez Boys jest przywiązany do bramki i ubrany tylko w czerwone slipy. Wayne może zdobyć pięć punktów, jeżeli piłką trafi w plecy „bramkarza”, dziesięć punktów za trafienie w rękę lub nogę, a za strzał wymierzony w siedzenie – aż dwadzieścia punktów. Okazuje się, że na zainkasowanie dwudziestu punktów Waynowi wystarczają dwie próby.

Muzyczne cele Rooneya: cała czwórka Sanchez Boys ma tańczyć i poruszać się przed bramką w rytm muzyki. W bramce są oprócz nich jeszcze trzy drewniane figury. Gdy muzyka milknie, Wayne oddaje strzał. Ten z Sanchez Boys, którego trafi piłka, odpada z gry.

Nadmorskie Wyzwanie Rooneya: wszyscy Sanchez Boys ustawiają się za klasyczną drewnianą karykaturą do robienia zdjęć i wystawiają ku Waynowi twarze i czułe punkty swoich ciał, które teraz będą celem dla jego strzałów.

„Precyzja gry jest dla mnie ważna. To samo dotyczy każdego zawodnika na boisku, gdyż na każdej pozycji trzeba dokładnie zagrywać piłkę. Każda drużyna chce strzelać gole. Dokładność na boisku może zadecydować o tym, czy piłka trafi w słupek, czy do siatki. Podczas spotkania z Sanchez Boys najśmieszniejszy był moment, gdy chłopaki byli za bramką, a ja próbowałem trafić ich piłką i jeden
z nich wbiegł do bramki całkiem nagi i znalazł się przed bramką jako mój cel. Momentami było tak zabawnie, że aż trudno było się skupić”, zrelacjonował Rooney.

 

Wszystkie informacje o tournée można znaleźć na witrynie www.nikefootball.com. Następny przystanek to „Casa Frings” w Portugalii, gdzie Sanchez Boys zmierzą się Torstenem Fringsem – gwiazdą Werderu Brema i reprezentacji Niemiec.

- inf własna

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: