Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Tauron sponsorem debla tenisowego Fyrstenberg-Matkowski

2012-05-30

Tauron Polska Energia SA podpisała umowę sponsorską z tenisową parą deblową - Marcinem Matkowskim i Mariuszem Fyrstenbergiem. Umowa obowiązuje do końca tego roku z opcją przedłużenia na kolejny rok.

Tauron został tym samym głównym sponsorem najlepszej polskiej pary deblowej, która wystąpi na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie. Przedstawiciele Tauronu nie zdradzają wartości kontraktu.
 
Dzięki umowie spółka chce przede wszystkim zwiększyć sprzedaż energii wśród klientów biznesowych, którzy przynoszą firmie ok. 80 proc. przychodów. - Umowa z tenisistami przewiduje między innymi ich udział w spotkaniach z naszymi klientami - mówi Paweł Gniadek, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej i PR w Tauron Polska Energia SA. - Jesteśmy przekonani, że dobra oferta cenowa i produktowa z firmy, która wspiera ważny dla wielu przedsiębiorców sport, zaowocuje wzrostem sprzedaży - dodaje.
 
Tenis to kolejna, po m.in. koszykówce (Tauron Basket Liga), piłce nożnej (sponsoring Śląska Wrocław) i ruchu olimpijskim (firma jest oficjalnym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego) aktywność marketingowa Tauronu związana ze sportem. Spółka angażuje się w sport, bo ten znacząco zwiększa rozpoznawalność marki. Według Pentora w połowie 2009 roku nazwę energetycznej firmy znało 3 proc. Polaków, a w połowie 2011 roku - już 25 proc.
 
Firma monitoruje efektywność działań sponsoringowych wyliczając tzw. ekwiwalent reklamowy, czyli czas i miejsce ekspozycji logo sponsora przeliczane są według cenników mediów. - Najbardziej efektywne projekty przynoszą nam nawet kilkudziesięciokrotny zwrot - zdradza Paweł Gniadek.
 
Tauron będzie komunikował sponsoring pary tenisowej w mediach - na wakacje, po Euro 2012, spółka planuje kampanię reklamową z udziałem sportowców.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: