Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Kompania Piwowarska sponsorem Lecha Poznań

2012-07-06

Kompania Piwowarska została nowym sponsorem poznańskiego Lecha. Produkty tego producenta napojów alkoholowych pojawią się na klubowym stadionie.W ramach umowy, Lech Poznań promował będzie markę "Lech Pils", a specjalnie przygotowany niskoprocentowy trunek pojawi się w sprzedaży na stadionie podczas wszystkich domowych meczów zespołu. Rozszerzono również współpracę z marką Den Braven, która od tego sezonu będzie sponsorem klasy biznes.

 
Długość kontraktu zaplanowano na okres trzech lat. Na podstawie zawartej umowy sponsoringowej logo marki Lech Pils pojawi się m.in. na spodenkach meczowych, autobusie klubowym, bandach elektronicznych wokół boiska, plakatach "Kolejorza", kartach wstępu, informatorach, programach meczowych oraz innych materiałach klubowych. Lech Pils zyska prawo wykorzystywania nazwy klubu w publikacjach własnych, w materiałach reklamowych i podczas działań marketingowych.

"Dzisiaj skupiamy się przede wszystkim na przyszłości. Otwieramy zupełnie nowy rozdział we współpracy z Kompanią Piwowarską i marką Lech Pils, która podobnie jak nasz klub jest wizytówką Poznania i Wielkopolski. Cieszymy się z pozyskania nowego sponsora. Dzięki temu możemy skoncentrować się na długofalowych sportowych wyzwaniach, które stoją przed nami" - mówi Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes KKS Lech Poznań.

Ponadto, rozszerzona została współpraca z marką Den Braven, która od teraz będzie sponsorem klasy biznes. Kwota, jaką przekazywać będzie firma na klubowe konto zwiększy się niemal trzykrotnie i osiągnie pułap pół miliona złotych.

"Naszą pasją jest produkcja najwyższej jakości materiałów uszczelniających i klejów dla budownictwa, jednak jako kibice kochamy także piłkę nożną na najwyższym poziomie. Liczymy na nowe pasmo zwycięstw, a przede wszystkim na wolę walki do ostatnich minut, taką jaką widzieliśmy w ostatnich meczach minionego sezonu. Z uwagą obserwujemy rozwój klubu i wspólnie z kibicami mamy nadzieję na kolejny fantastyczny sezon w wykonaniu "Kolejorza"." - powiedział Wojciech Majchrzycki, dyrektor zarządzający Den Braven.

Den Braven powstał w Holandii w 1974 roku, a jej oddział istnieje w Polsce od roku 1992. Firma specjalizuje się w produkcji i dystrybucji produktów do uszczelniania, klejenia oraz montażu.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: