Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

ISPO MONACHIUM 2015 wyznacza nowe trendy w branży

2015-02-10

ISPO MUNICH 2015 po raz kolejny potwierdziło swoją pozycję, jako wiodącej międzynarodowej wystawy branży sportowej. Targi ISPO odwiedziło w dniach 5-8 lutego 2015r. blisko 80.000 zwiedzających z ponad 100 krajów. To kolejny dowód, że targi cieszą się dużą popularnością i pozostają najważniejszą imprezą wystawienniczą dla biznesu sportowego na świecie .

ISPO MUNICH jest forum, barometrem trendów i sygnałem dla przemysłu: sprzedawcy i producenci podkreślają, jak ważne jest, aby współpracować w odpowiedzi na zmieniające się warunki. Na ISPO członkowie Komisji UE ogłosili plan uruchomienia pierwszego w historii Europejskiego Tygodnia Sportu.

ISPO zanotowało wzrost międzynarodowego znaczenia szczególnie w segmencie Outdoor ora Zdrowie & Fitness. Nowe tematy trendów "Zdrowie & Fitness" oraz "Wearable Technologies" odzwierciedlają ducha czasów i wyznaczają nowe standardy w świecie sportu.

Klaus Dittrich, Prezes Zarządu Messe München GmbH, wyjaśnia: "Health & Fitness jest ważnym rosnącym rynkiem. Od zeszłego roku mamy halę wystawową dedykowaną tylko tej tematyce, żeby uwzględnić rosnącą świadomość zdrowotną w naszym społeczeństwie. To stwarza nowe możliwości dla branży sportowej. Bardzo pozytywne opinie wystawców i zwiedzających pokazuje, że podjęliśmy właściwą decyzję."

Organizatorzy są bardzo zadowoleni z rosnącej liczby turystów z Chin, Turcji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, a także USA. Przez cztery dni 2585 wystawców zaprezentowało innowacyjny sprzęt sportowy i odzież sportową na powierzchni 104.940 m2 przestrzeni wystawienniczej. Goście chwalili międzynarodowy charakter wystawców. W sondażu około 75% oceniło ISPO jako doskonałe lub bardzo dobre, kolejne 24% jako dobre. Większość wyraziła przekonanie, że wystawa będzie zyskiwać na znaczenia w najbliższych dwunastu miesiącach.

Przeprojektowane ISPO BRANDNEW VILLAGE zostało bardzo dobrze przyjęte. Zaprezentowano tam najlepsze produkty newcomer uhonorowane wyróżnieniem ISPO BRANDNEW AWARD.

Na ISPO Munich sprzedawcy i producenci omówili możliwości reagowania na zmiany klimatyczne i zmiany zachowań konsumentów. Ich celem jest stać się bardziej elastycznymi i wspólnie ustalać najlepszy czas na rozpoczynanie sezonu sprzedażowego, aby lepiej dopasować terminy sprzedaży produktów sportów zimowych  do rzeczywistych warunków pogodowych zimą.

Na ISPO została również przedstawiona nowa inicjatywa “Dein Winter. Dein Sport” (Twoja zima. Twój Sport). Współpraca między Niemieckim Związkiem Narciarskim (Deutscher Skiverband - DSV), Niemieckim Związkiem Instruktorów Narciarstwa (Deutscher Skilehrerverband - DSLV) i Niemieckim Związkiem Snowbordu (Verband Deutschland-snowboardowy - SVD) dąży do bardziej aktywnego promowania sportów zimowych i pozyskania nowych grup docelowych.  Byli i obecni najlepsi sportowcy sportów zimowych, wśród nich Magdalena Neuner, Uschi Disl, Martina Ertl-Renz, Anni Friesinger Felix Neureuther i Markus Wasmeier wesprą tę kampanię.

Popyt na towary sportowe rośnie również w Chinach. W odpowiedzi na to, Messe München oprócz ISPO BEIJING, organizuje drugą wystawę pod nazwą ISPO SHANGHAI. Nowa wystawa odbędzie się w dniach 2-4 lipca w centrum wystawienniczym Shanghai New International Expo Center (SNIEC).
Jako wielosegmentowe targi, ISPO SHANGHAI będzie w jeszcze większym stopniu skupiać się na branżach: fitness, sporty wodne i SportStyle oprócz Outdoor i Action. Do tej pory ponad 300 marek potwierdziły swój udział a wśród nich takie znane marki jak Camelbak, Fjällräven, Mammut i Toread.

ISPO MUNICH 2016 odbędzie się w dniach 24-27 STYCZNIA 2016, jak zwykle od niedzieli do środy.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: