Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościZmiany wyznacza dynamika rynku sportowego2008-07-14 Kategoria: Ludzie " Zmiany naszej strategii to efekt dynamiki rynku sportowego" - z Prezesem i Dyrektorem Zarządzającym Targów Monachijskich Manfredem Wutzlhoferem rozmawia Piotr Urbański.
PU: Dlaczego Targi Monachijskie zmieniły koncepcję letnich targów sportowych?
MW: Przez ostatnie kilka lat pracowaliśmy bardzo ciężko nad nowymi koncepcjami, które wyznaczał zmieniający się ciagle rynek sportowy. Biznes sportowy stał się globalny. W okresie letnim naszym największym problemem było znalezienie jednej daty dla całego rynku sportowego. W okresie letnim nie mieliśmy wiodącej grupy produktów. Rózne były też oczekiwania poszczególnych grup interesów ( bieganie , sporty rakietkowe, sporty plażowe )Tekstylia , sektor obuwia sportowego optowały za targami na wiosnę , producenci sprzetu sportowego chcieli targów w końcu sierpnia , nie było zatem jednego rozwiazania ,które usatysfakcjonowałoby wszystkich. PU: Skąd pojawiła koncepcja organizacji targów SSE ?
MW: Mieliśmy bardzo owocne doświadczenia z pierwszej edycji Sports Source Asia 2007 , stąd pomysł , naszym zdaniem jeżeli ta formuła sprawdziła się w Azji , z uwzędnieniem potrzeb europejskiego rynku sprawdzi się w Europie , aczkolwiek w Europie staramy się bardziej postawić na kontakt z handlowcami.Naszym zadaniem jest obsłużenie okeślonych grup branżowych , dlatego pomysł organizacji Running Order Show i Sports Source Europe. "Sourcing" jest niezwykle ważną częścią branży sportowej , wiele wielkich firm pozwala produkować swoje produkty mniejszym wykonawcom ( Chiny, Indie , Pakistan, Vietnam ). Co roku obsługiwaliśmy bardzo wielu wystawców z tych krajów podczas targów ispo. Zdaliśmy sobie sprawę , iż Ci wystawcy potrzebują własnej platformy, jeżeli ze względów o których mówiłem wczesniej nie możemy organizować ispo summer , dlatego stworzyliśmy platformę SSE , aby firmy te mogły zaprezentować swoje produkty na rynku europejskim. PU: Największymi krajami "sourcingowymi" są Chiny, Indie, Pakistan, Turcja, Vietnam czy sądzi Pan że SSE może być szansą również dla polskich firm ?
PU: Powiedział Pan wcześniej iż nie było zdecydowanego lidera w letniej edycji, nagle okazało sie ze branża związana z bieganiem jest bardzo dynamiczna i wykreowała własną imprezę.....Running Order Show.
PU: Wracając do Sports Source Europe czy planują Państwo tylko letnią edycję , czy będzie również zimowa ?
PU: Chciałbym zapytac o wspomniany dynamicznie rozwijający się sektor sport&style , jedna edycja , czy jest szansa na reaktywację tej imprezy ?
PU: Jakie Pana zdaniem są najważniejsze zmiany na rynku sportowym ?
MW: Poza Europą naszym największym miedzynarodowym sukcesem było zorganizowanie ispo china , któtej ostatnia edycja była dużym sukcesem. PU: ................a Ameryka Południowa ? MW: Narazie obserwujemy i analizujemy ten rynek , to czego potrzebujemy aby coś zorganizować to dobry silny lokalny partner. PU: Panie Prezesie dziekuję za poświęcony czas i informacje z " pierwszej reki "? Rozmawiał Piotr Urbański
- inf własna
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |