Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Najbardziej wartościowy siatkarz twarzą marki Monte firmy Zott

2012-07-11

Ruszyła kampania reklamowa marki Monte, której oficjalnym ambasadorem został zawodnik Reprezentacji Polski w Siatkówce - Bartosz Kurek. Bartek wraz ze swoim młodszym bratem Kubą wspólnie wystąpili w spocie reklamowym Zott Monte, którego idea przewodnia brzmi: „Możesz być, kimkolwiek chcesz”.

Intensywna kampania reklamowa Zott Monte z udziałem braci Kurek będzie kontynuowana w trakcie trwania Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie, a także po jej zakończeniu. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz outdoor. Dopełnieniem kampanii będą spoty radiowe w których to Monte będzie aktywnie kibicować naszym siatkarzom podczas igrzysk.

Sam Bartek przyznaje: - To była łatwa decyzja. Znam Monte od dziecka. Rodzice dawali mi je jako deser i dawkę energii. Lubię Monte, bo ma świetny smak i nadal je jem, gdy tylko mam ochotę. Kuba też jest fanem Monte, więc kiedy zaproponowano nam udział w kampanii, od razu się zgodziliśmy. Tym bardziej, że jej myśl przewodnia „Możesz być, kimkolwiek chcesz” to idea, którą warto przekazywać, szczególnie młodym ludziom. Ja w te słowa wierzę. Uważam, że to od nas samych zależy osiągnięcie sukcesu i że warto śmiało podejmować wyzwania. Realizować marzenia. A wtedy rzeczywiście można zostać, kimkolwiek się chce.

Fani siatkarza będą mieć okazję zobaczyć swojego idola w niecodziennej odsłonie. Bartek raz da nam się poznać jako starszy brat i siatkarz, a następnie odsłoni swoją artystyczną stronę, by zaprezentować się jako gwiazda wielkiego ekranu czy też rockman. Sam materiał z planu zdjęciowego wzbudza bardzo dużo pozytywnych emocji wśród internautów.*

- Jesteśmy dumni z nawiązania współpracy z Bartoszem i Kubą Kurkami – mówi Christian Hron, Dyrektor Marketingu Zott Polska. – To bardzo ekscytujące móc współpracować z tak wybitnym sportowcem, jak Bartosz. Dostrzegamy w nim wszystkie te cechy, które są kluczowymi wartościami dla świata marki Monte: zdrowie, energię, aktywność, radość i sukces. Niezmiernie cieszymy się także z udziału w kampanii Kuby, ponieważ to właśnie duet braci Kurków najlepiej reprezentuje Monte, uosabiając jej typowych konsumentów. Monte jest obecne na polskim rynku od 14 lat i niejako dorastało wraz z rówieśnikami Bartosza, którzy podobnie jak on wciąż są wierni marce.

Natomiast Kuba to przedstawiciel młodych miłośników Monte. Kiedy po raz pierwszy mieliśmy okazję zobaczyć, jak niezwykła i silna wieź łączy obu braci, byliśmy absolutnie pewni, że to idealni bohaterowie kampanii.

* link do materiału: http://www.youtube.com/watch?v=AWFJa5gYcdc&feature=related

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: