Menu
Forum
Ostatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
Aktualności
Nowa kampania reklamowa 4Move
2012-06-20
Kategoria: Marketing i Public Relations Autor: , źródło: wirtualnemedia
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move (FoodCare). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rusz 4 litery”, przygotowały firmy Henyo Behrendt, Papaya Films i Mindshare.
Telewizyjna kampania 4Move zachęca do aktywności na różnych płaszczyznach życia. W reklamach napój ten towarzyszy nie tylko podczas uprawiania sportów, ale także w czasie spotkań ze znajomymi, wypadów do parku czy zabaw na plaży. Taki przekaz ma podkreślać, że 4Move jest skierowany nie tylko do profesjonalistów uprawiających sport wyczynowo, ale do wszystkich osób ceniących ruch i zabawę. To pierwsza telewizyjna kampania reklamowa napoju.
W ramach akcji 15-sekundowe spoty są wyświetlane w kanałach takich jak TVN, Polsat, TVN Turbo, MTV, VIVA, Eska TV, VH1, 4fun, Comedy Central, Discovery i AXN. Kreację kampanii przygotowała agencja Henyo Behrendt, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.
- wirtualnemedia
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
Newslettery
Zamów bezpłatne informacje na swoją skrzynkę e-mail.
Kalendarium
Najbliższe wydarzenia:
Sonda
Reklamy Adkontekst
|