Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Aktywacje Hyundai Motor Poland podczas UEFA EURO 2012™

2012-07-02

Największe wydarzenie w historii polskiego sportu dobiegło końca. Za nami kulminacyjny moment Mistrzostw Europy i czas na dokonywanie pierwszych bilansów. Hyundai Motor Poland – oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™ podsumowuje swoje zaangażowanie w projekty związane z turniejem.  

"Euro 2012 zarówno pod względem sportowym jak i organizacyjnym w Polsce uważam za olbrzymi sukces. Wspaniała atmosfera, wiele goli i duże zainteresowanie naszymi propozycjami dla kibiców" – mówi Piotr Ziarkowski, kierownik działu marketingu Hyundai Motor Poland.

Oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™ podejmował przed i w trakcie czempionatu wiele inicjatyw. Jedną
z najciekawszych okazała się akcja „Be There With Hyundai”, polegająca na ułożeniu i wyborze haseł dopingujących poszczególne drużyny. Kibice w każdym kraju głosowali nad sloganem, który później został umieszczony na autokarze i towarzyszył ich zespołowi do końca turnieju. – Razem niemożliwe staje się możliwe – to hasło reprezentacji Polski. Finaliści Mistrzostw: Hiszpanie i Włosi podróżują w asyście sloganów: - A reason to live, a reason to dream. ¡Viva España! oraz Let’s turn Europe blue!.

Wszyscy sympatycy piłki nożnej mieli również możliwość wygrania biletów na wybrane spotkania. Dzięki aplikacji „Make-a-Pledge” na Facebooku można było składać deklaracje dotyczące swoich postanowień w związku z Euro 2012. Zwycięzca obejrzał z trybun spotkanie ćwierćfinałowe w Gdańsku, motywując: - Obiecuję, że jeżeli Polska będzie godnie reprezentować mój kraj podczas EURO - niezależnie od wyniku - zdobędę się na rozmowę z ojcem po paru latach milczenia.

W ramach partnerstwa z UEFA, Hyundai Motor Poland przekazał na potrzeby europejskiej federacji flotę ponad 700 samochodów. Podróżowali nimi najważniejsi goście turnieju. Ceremonia „Official Vehical Handover Ceremony” odbyła się na Stadionie Narodowym w Warszawie, a skończyła paradą po ulicach Warszawy 16 autokarów przeznaczonych dla narodowych reprezentacji.

Oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™ przeprowadził również szkolenie dla wolontariuszy, którzy w trakcie turnieju byli odpowiedzialni za bezpieczny oraz ekonomiczny transport gości i organizatorów imprezy. Najważniejszy z nich – Michel Platini, podróżował sprowadzoną specjalnie na tą okazję limuzyną Hyundai Equus. Prezydent europejskiej federacji docierał bezpiecznie w docelowe miejsca w pełnym komforcie i wygodzie.

HMP uczestniczył ponadto w objazdowym cyklu „Trophy Tour”, podczas którego można było na własne oczy przekonać się jak wygląda Puchar Henri Delaunay’a. W niedzielę podniesie ją kapitan zwycięskiej drużyny. Trofeum, podróżujące samochodem Hyundai, odwiedziło wszystkie miasta-gospodarzy UEFA EURO 2012™ w Polsce.

W ramach działań marketingowo-reklamowych, Hyundai Motor Poland przygotował kampanię telewizyjną z wykorzystaniem ambasadorów marki. Zostali oni skupieni wokół projektu „Team Hyundai”. Pięciu doskonałych piłkarzy, uczestników Mistrzostw Europy – Lukas Podolski, Karim Benzema, Iker Casillas, Daniel Sturrige i Giuseppe Rossi przypominało dynamizm i pasję, które determinują zaangażowanie marki w futbol. Wszyscy zawodnicy dołożyli cegiełkę do dobrego wyniku swojej drużyny, a ich wizerunek został wykorzystany w kampaniach reklamowych.

Hyundai wyznaje zasadę, że sport to uniwersalny język, którym porozumiewają się ludzie różnych narodowości. – Piłka nożna łączy ludzi o różnych kulturach, wyznaniach, kolorach skóry. Wyzwala emocje,  daje niewyobrażalną radość. Futbol jednoczy i sprawia, że świat mówi tym samym językiem. Podczas Euro 2012 mogliśmy się o tym przekonać. W dużej mierze właśnie dlatego wspieraliśmy kibicowanie, aktywnie uczestnicząc w budowie oficjalnych Fan Zone w Poznaniu i Gdańsku – stwierdza Marcin Okrój, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: