Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościAktywacje Hyundai Motor Poland podczas UEFA EURO 2012™2012-07-02 Kategoria: Marketing i Public Relations Największe wydarzenie w historii polskiego sportu dobiegło końca. Za nami kulminacyjny moment Mistrzostw Europy i czas na dokonywanie pierwszych bilansów. Hyundai Motor Poland – oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™ podsumowuje swoje zaangażowanie w projekty związane z turniejem.
"Euro 2012 zarówno pod względem sportowym jak i organizacyjnym w Polsce uważam za olbrzymi sukces. Wspaniała atmosfera, wiele goli i duże zainteresowanie naszymi propozycjami dla kibiców" – mówi Piotr Ziarkowski, kierownik działu marketingu Hyundai Motor Poland. Oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™ podejmował przed i w trakcie czempionatu wiele inicjatyw. Jedną z najciekawszych okazała się akcja „Be There With Hyundai”, polegająca na ułożeniu i wyborze haseł dopingujących poszczególne drużyny. Kibice w każdym kraju głosowali nad sloganem, który później został umieszczony na autokarze i towarzyszył ich zespołowi do końca turnieju. – Razem niemożliwe staje się możliwe – to hasło reprezentacji Polski. Finaliści Mistrzostw: Hiszpanie i Włosi podróżują w asyście sloganów: - A reason to live, a reason to dream. ¡Viva España! oraz Let’s turn Europe blue!. Wszyscy sympatycy piłki nożnej mieli również możliwość wygrania biletów na wybrane spotkania. Dzięki aplikacji „Make-a-Pledge” na Facebooku można było składać deklaracje dotyczące swoich postanowień w związku z Euro 2012. Zwycięzca obejrzał z trybun spotkanie ćwierćfinałowe w Gdańsku, motywując: - Obiecuję, że jeżeli Polska będzie godnie reprezentować mój kraj podczas EURO - niezależnie od wyniku - zdobędę się na rozmowę z ojcem po paru latach milczenia. W ramach partnerstwa z UEFA, Hyundai Motor Poland przekazał na potrzeby europejskiej federacji flotę ponad 700 samochodów. Podróżowali nimi najważniejsi goście turnieju. Ceremonia „Official Vehical Handover Ceremony” odbyła się na Stadionie Narodowym w Warszawie, a skończyła paradą po ulicach Warszawy 16 autokarów przeznaczonych dla narodowych reprezentacji. Oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™ przeprowadził również szkolenie dla wolontariuszy, którzy w trakcie turnieju byli odpowiedzialni za bezpieczny oraz ekonomiczny transport gości i organizatorów imprezy. Najważniejszy z nich – Michel Platini, podróżował sprowadzoną specjalnie na tą okazję limuzyną Hyundai Equus. Prezydent europejskiej federacji docierał bezpiecznie w docelowe miejsca w pełnym komforcie i wygodzie. HMP uczestniczył ponadto w objazdowym cyklu „Trophy Tour”, podczas którego można było na własne oczy przekonać się jak wygląda Puchar Henri Delaunay’a. W niedzielę podniesie ją kapitan zwycięskiej drużyny. Trofeum, podróżujące samochodem Hyundai, odwiedziło wszystkie miasta-gospodarzy UEFA EURO 2012™ w Polsce. W ramach działań marketingowo-reklamowych, Hyundai Motor Poland przygotował kampanię telewizyjną z wykorzystaniem ambasadorów marki. Zostali oni skupieni wokół projektu „Team Hyundai”. Pięciu doskonałych piłkarzy, uczestników Mistrzostw Europy – Lukas Podolski, Karim Benzema, Iker Casillas, Daniel Sturrige i Giuseppe Rossi przypominało dynamizm i pasję, które determinują zaangażowanie marki w futbol. Wszyscy zawodnicy dołożyli cegiełkę do dobrego wyniku swojej drużyny, a ich wizerunek został wykorzystany w kampaniach reklamowych. Hyundai wyznaje zasadę, że sport to uniwersalny język, którym porozumiewają się ludzie różnych narodowości. – Piłka nożna łączy ludzi o różnych kulturach, wyznaniach, kolorach skóry. Wyzwala emocje, daje niewyobrażalną radość. Futbol jednoczy i sprawia, że świat mówi tym samym językiem. Podczas Euro 2012 mogliśmy się o tym przekonać. W dużej mierze właśnie dlatego wspieraliśmy kibicowanie, aktywnie uczestnicząc w budowie oficjalnych Fan Zone w Poznaniu i Gdańsku – stwierdza Marcin Okrój, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |