Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościGdańsk dziękuję zagranicznym kibicom za Euro 20122012-07-11 Kategoria: Marketing i Public Relations Gdańsk przygotował spoty, w których dziękuje kibicom z sześciu krajów za atmosferę stworzoną przez nich podczas Euro 2012. Reklamy przedstawiają fanów z Hiszpanii, Irlandii, Włoch, Chorwacji, Niemiec i Grecji.
Spoty udostępnione właśnie przez Biura Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta pokazują tysiące kibiców z Hiszpanii, Irlandii, Włoch, Chorwacji, Niemiec i Grecji, którzy śpiewają, tańczą i bawią się na ulicach Gdańska. Za to właśnie w zagranicznych językach dziękują im mieszkańcy miasta, którzy jako gospodarze i ambasadorzy pomagali gościom z zagranicy, a przy okazji się z nimi bawili. Spoty zostaną przekazane ambasadom Hiszpanii, Włoch, Irlandii, Niemiec, Chorwacji i Grecji w Polsce oraz naszym ambasadom w tych krajach, a także polskim ośrodkom informacji turystycznej, zagranicznym i polskim mediom oraz organizacjom kibicowskim. Reklamy umieszczono już na YouTubie, a także zostaną zaprezentowane w innych kanałach informacyjnych Gdańska (strony internetowe, media społecznościowe) i jednostek podległych, odpowiadających za organizację Euro. Spoty zrealizowała agencja Art Zone Events we współpracy z serwisem trojmiasto, koordynatorami strefy kibica w Gdańsku, Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w tym mieście oraz Wolontariatem Miast Gospodarzy Euro 2012. Cały projekt koordynowało Biuro Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |