Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościKluby piłkarskie w social media: Legia bez konkurencji2014-03-27 Kategoria: Media W mediach społecznościowych obecne są wszystkie kluby T-Mobile Ekstraklasy. Nie wszystkie jednak cieszą się równie dużym zainteresowaniem jak mistrz Polski. Analiza „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wykazała, że dominacja Legii, jeśli chodzi o social media, postępuje. W styczniu „Wojskowi” odnotowali o 56 proc. materiałów więcej niż drugi w klasyfikacji Lech Poznań.
Ponad dwukrotnie więcej publicznych wpisów zawierających nazwę klubu na Facebooku, Twitterze i YouTubie to przewaga miażdżąca, która od 2010 roku nigdy nie wystąpiła w mediach tradycyjnych. Świadczy to o zupełnie innej skali, w jakiej warszawianie wykorzystują portale społecznościowe. Łącznie w ciągu miesięcznego monitoringu social media wyłapano na temat Legii 11,4 tys. postów w kontekście nieco ponad 5 tys. dotyczących Lecha. Pierwszą trójkę uzupełnił Widzew Łódź. Kolejność klubów w tej klasyfikacji mocno różni się od zestawienia dotyczącego prasy i internetu. W tym drugim Widzew znalazł się na dziewiątym miejscu, a Lech był trzeci. Prowadzi także Legia, ale ze zdecydowanie mniejszą przewagą nad resztą stawki. Łącznie w styczniu – miesiącu zimowej przerwy w rozgrywkach – o tym zespole ukazało się niecałe 1,6 tys. publikacji z czego większa część w badanych, wyselekcjonowanych portalach internetowych, a nieco ponad sześćset w prasie. Drugie miejsce pod tym względem należało do Cracovii (1,4 tys.), która wyprzedziła Lecha Poznań. Lech po miesięcznej przerwie powrócił na podium, wyprzedzając między innymi Górnika Zabrze, Wisłę Kraków i Śląsk Wrocław. Wszystkie drużyny odnotowały w styczniu sezonowy spadek medialności. W I lidze na pierwsze miejsce powróciła Arka Gdynia. Prowadzący w ubiegłym miesiącu GKS Bełchatów wylądował na dziewiątej pozycji. Drugą pozycję zajął Dolcan Ząbki. Wśród polskich piłkarzy występujących w czołowych ligach europejskich* w dalszym ciągu prowadzenie utrzymuje Robert Lewandowski, który okazał się zdecydowanie bardziej medialny niż Jakub Błaszczykowski i Wojciech Szczęsny. Za nimi uplasowali się Artur Boruc, Łukasz Piszczek i Ludovic Obraniak. Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej, wybranych portali internetowych oraz mediów społecznościowych. W styczniu 2014 przeanalizowano 12,9 tys. publikacji z mediów tradycyjnych oraz 39 tys. postów z social media. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 31 stycznia 2014 - analitycy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wzięli pod uwagę 670 tys. informacji z mediów tradycyjnych. *Badanie objęło piłkarzy z „wielkiej piątki” lig europejskich – angielskiej, francuskiej, hiszpańskiej, niemieckiej i włoskiej. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |