Canal+ Cyfrowy rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje swoją ofertę sportową, przede wszystkim rozgrywki Ekstraklasy.
W kampanii wykorzystuje wizerunek komentatorów stacji Tomasza Smokowskiego i Andrzeja Twarowskiego, a twarzą działań promujących najsilniejsze ligi europejskie w Canal+ jest polski bramkarz Arsenalu Londyn Wojciech Szczęsny.
Kampania będzie prowadzona dwutorowo i obejmie działania 360 stopni, w tym komunikację radiową, telewizyjną, internetową oraz prasę i outdoor. Kreację kampanii przygotowała Change Integrated. Media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Canal+ Cyfrowy i Ekstraklasa podpisały kontrakt, w ramach którego telewizja ma 100 proc. praw do emisji meczów. Sublicencję zakupiły także Cyfrowy Polsat i Eurosport 2. Sytuacja z kontraktem skomplikowała się ze względu na brak upoważnienia ze strony jednego z klubów - Legii Warszawa.