Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Canal+ promuje sportową ofertę

2011-08-01

Canal+ Cyfrowy rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje swoją ofertę sportową, przede wszystkim rozgrywki Ekstraklasy.


W kampanii wykorzystuje wizerunek komentatorów stacji Tomasza Smokowskiego i Andrzeja Twarowskiego, a twarzą działań promujących najsilniejsze ligi europejskie w Canal+ jest polski bramkarz Arsenalu Londyn Wojciech Szczęsny.


Kampania będzie prowadzona dwutorowo i obejmie działania 360 stopni, w tym komunikację radiową, telewizyjną, internetową oraz prasę i outdoor. Kreację kampanii przygotowała Change Integrated. Media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.


Canal+ Cyfrowy i Ekstraklasa podpisały kontrakt, w ramach którego telewizja ma 100 proc. praw do emisji meczów. Sublicencję zakupiły także Cyfrowy Polsat i Eurosport 2. Sytuacja z kontraktem skomplikowała się ze względu na brak upoważnienia ze strony jednego z klubów - Legii Warszawa.

- ,

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: