Sobotnią walkę bokserską Tomasza Adamka z Witalijem Kliczko obejrzało na antenie niemieckiej stacji RTL za darmo ok. 1,15 mln Polaków, zaś 200 tys. osób wykupiło dostęp do pojedynku w systemie pay-per-view.
Jak wynika z danych TNS OBOP, stacja RTL w czasie transmisji (w godz. 23.05 - 23.50) miała 15 proc. udziału w polskim rynku telewizyjnym, a co najmniej jedną minutę walki śledziło przed telewizorami 1,4 mln widzów. W dniu gali bokserskiej stacja RTL uzyskała najwyższy dobowy udział w historii pomiaru telemetrycznego TNS OBOP - 1,56 proc. Dla porównania średni dobowy udział RTL na polskim rynku w 2011 r. wyniósł 0,05 proc.
Według nieoficjalnych danych walka przyciągnęła ok. 200 tys. klientów, którzy za transmisję zapłacili w systemie pay-per-view.
W Niemczech walkę na antenie RTL obejrzało 9,51 mln widzów, co dało stacji 45,1 proc. udziału w rynku telewizyjnym (AGF/GfK).