Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

PZPN wyróżniony w konkursie UEFA Marketing Awards

2011-12-02

Polska federacja piłkarska została wyróżniona w konkursie UEFA Marketing Awards specjalną nagrodą jury za działania marketingowe prowadzone w 2011 r. W uzasadnieniu wyróżnienia UEFA podkreśla inicjatywę i kreatywność związku 
w prowadzonych działaniach marketingowych.

UEFA Marketing Awards jest konkursem prowadzonym przez UEFA w ramach programu Knowledge & Information Sharing Scenario, promującego wymianę najlepszych praktyk marketingowych pomiędzy europejskimi federacjami. Jego celem jest wyłonienie 
i promocja najlepszych projektów, zgłaszanych przez europejskie federacje piłkarskie.

Polski Związek Piłki Nożnej został nominowany w dwóch kategoriach: strategia marki, 
za całościowy koncept uporządkowania i odświeżenia identyfikacji wizualnej związku oraz najlepszy program lojalnościowy - za stworzenie oficjalnego klubu kibica reprezentacji.

- Wyróżnienie w konkursie, organizowanym przez tak ważną w świecie marketingu sportowego markę, odbieramy jako wyraz poparcia dla obranego przez nas strategicznego kierunku działań - komentuje Piotr Gołos, dyrektor Departamentu Spraw Zagranicznych, Marketingu i PR PZPN.

Finał UEFA Marketing Awards 2011 odbył się w Paryżu 24 listopada br. Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 41 projektów z ponad 30 krajów.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: