Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
Aktualności„Uwolnij piłkarskie emocje” - kampania Coca-Coli na Euro 20122011-12-09 Kategoria: Marketing i Public Relations Działania reklamowe Coca-Coli w związku z Euro 2012 będą prowadzone pod hasłem „Uwolnij piłkarskie emocje”. Kampania Coca-Coli związana z Euro 2012 będzie prowadzona nie tylko w Polsce i na Ukrainie, lecz w ponad 70 krajach z całego świata.
Coca-Cola jako oficjalny sponsor Euro 2012 zaoferuje swoim odbiorcom w Polsce dwie zasadnicze promocje dotyczące tego turnieju. W ramach akcji „Ultimate Access” - związanej głównie z Coca-Cola Zero - pełnoletni kibice będą mogli wygrać bilety na wybrane mecze mistrzostw wraz z możliwością obejrzenia rozgrzewki reprezentacji, zwiedzenia studia transmisyjnego i centrum UEFA oraz udziału w konferencji prasowej po meczu i w „VIP after party”. Natomiast młodsi kibice w ramach konkursu „Drużyny Flagi” - prowadzonego wspólnie z portalem Onet.pl i magazynem „Bravo Sport” - będą mogli wygrać możliwość wniesienia przed meczem na stadion flag narodowych krajów, których reprezentacje będą ze sobą grać na Euro. Wszystkie działania marketingowe Coca-Coli będą prowadzone pod hasłem „Uwolnij piłkarskie emocje”. "Pragniemy, by fani futbolu przeżyli te chwile w prawdziwie emocjonujący sposób i poczuli radość ze wspólnego kibicowania" - tak znacznie tego sloganu opisuje Mikołaj Ciaś, kierownik Coca-Cola ds. przygotowań do Euro 2012. W działaniach będzie też wykorzystywana piosenka „Let’s get crazy”, przygotowana i wykonywana przez zespół Gogol Bordello, którego lider pochodzi z Ukrainy, a pozostali członkowie reprezentują różne kultury, co ma odzwierciedlać międzynarodową integrację kibiców z całej Europy. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |