Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

„Uwolnij piłkarskie emocje” - kampania Coca-Coli na Euro 2012

2011-12-09

Działania reklamowe Coca-Coli w związku z Euro 2012 będą prowadzone pod hasłem „Uwolnij piłkarskie emocje”. Kampania Coca-Coli związana z Euro 2012 będzie prowadzona nie tylko w Polsce i na Ukrainie, lecz w ponad 70 krajach z całego świata.

Coca-Cola jako oficjalny sponsor Euro 2012 zaoferuje swoim odbiorcom w Polsce dwie zasadnicze promocje dotyczące tego turnieju. W ramach akcji „Ultimate Access” - związanej głównie z Coca-Cola Zero - pełnoletni kibice będą mogli wygrać bilety na wybrane mecze mistrzostw wraz z możliwością obejrzenia rozgrzewki reprezentacji, zwiedzenia studia transmisyjnego i centrum UEFA oraz udziału w konferencji prasowej po meczu i w „VIP after party”. Natomiast młodsi kibice w ramach konkursu „Drużyny Flagi” - prowadzonego wspólnie z portalem Onet.pl i magazynem „Bravo Sport” - będą mogli wygrać możliwość wniesienia przed meczem na stadion flag narodowych krajów, których reprezentacje będą ze sobą grać na Euro.

Wszystkie działania marketingowe Coca-Coli będą prowadzone pod hasłem „Uwolnij piłkarskie emocje”. "Pragniemy, by fani futbolu przeżyli te chwile w prawdziwie emocjonujący sposób i poczuli radość ze wspólnego kibicowania" - tak znacznie tego sloganu opisuje Mikołaj Ciaś, kierownik Coca-Cola ds. przygotowań do Euro 2012. W działaniach będzie też wykorzystywana piosenka „Let’s get crazy”, przygotowana i wykonywana przez zespół Gogol Bordello, którego lider pochodzi z Ukrainy, a pozostali członkowie reprezentują różne kultury, co ma odzwierciedlać międzynarodową integrację kibiców z całej Europy.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: