Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Polska-Portugalia - 22 marki na wizji

2012-03-02

Podczas meczu Polska - Portugalia z 29 lutego 2012 efektywnie wyeksponowane zostały 22 marki.

Łączny czas ekspozycji na wizji wyniósł 65,2 min. Najdłużej widoczne były marki Orange, Nike oraz Bank BPS.

Ekspozycje na bandach stanowiły 82% łącznej długości ekspozycji, na zawodnikach 14%,
sędziach - 4%. Cennikowa wartość czasu reklamowego TVP1 przy meczu wynosiła
średnio 49 tys zł za 30 sekund.
Wyniki na podstawie badania Pentagon SponsorTrack, przeprowadzonego 1 marca
2012.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: